Thursday, March 10, 2022

Mee Kolok Goreng, Dayang Sarawak Cheras

ada satu masa tu aku jumpa Bibie kat Cheras...so duk melayan laaa Dayang Sarawak Corner tak jauh dari tempat tinggal diaa tuuu...so aku tak sure sebenarnya sama ke tak sini dengan Dayang Sarawak Corner Cafe di Putrajaya sana tuuu...cuma bila tengok menu tu macam lebih kurang sama jeee...cumaaa aku nak share kat sini satu menu yang takde pun kat Putrajaya tuuu tapi ada kat sini...haaa kau tunggu jap...hahaha
haaa ni diaaa...mee kolok goreng guysss!yaa ampun sedappp ya amat!aku suka gilaaa...ada la rasa ala-ala maggi goreng tapi sedapppp sangat pada tekak aku...hahaha nape yang di Putrajaya takde menu ni...biasa makan mee kolok basah tu kan...haaa yang ni serious sedap....aku suka gilak!hahaha...walaupun masa makanan sampai rasa banyaknyaaa...tapi bila dah makan, sekelip mata kau berubah bahhh...eh tiberrr jadi Sabah plak...hahaha...ok kalo korang ke Cheras, leh usha sini tauu...tapi mee kolok kuah dia tu punn sedap jeee...sama je...cuma extra ada mee kolok goreng ni...

2 comments:

  1. Alaaaaa..kita dah la memang craving mee kolok...kalau kat Dayang Sarawak ni kita kureng mee kolok sapi dia...tapi kita suka mee kolok goreng ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu la sedap betul mee kolok goreng dia ni...nyuumeeh!

      Delete