Monday, November 2, 2020

Ayam Goreng Korea Mashigetta

guyss meh sini aku nak promosi salah satu tempat nak dapatkan ayam goreng korea yang sedappp di Lembah Klang!haaa dia ni homebased je sebenarnya tapi ayam goreng korea dia sedapppp ya amat!setanding lah dengan KFry tu aku rasa...hahaha so guys please kalo nak makan ayam goreng korea yang sedap sila laaa usha Instagram Mashigetta ni...or boleh je Whatsapp diorang direct untuk order di nombor 011-26526813...diorang ni based kat Bandar Baru Bangi...menu paling hangat mereka haruslah korean fried chicken!boleh pilih nak spicy yangnyeom ke, soy garlic or original...ada set campur campur gak ayam ni...leh pilih nanti...selain ayam goreng ni dia ada gak pelbagai jenis teobokki, rappokki, kimchi stew, ramen, bulgogi dan korean rice...selain tu diorang ada jual gak kimchi...haaa aku pernah order sekali, penghantaran guna Lalamove so mahal sikit la tapi share beramai ok la kot kan...
so aku order Ban Ban Chicken (RM27) iaitu campuran spicy dan soy garlic fried chicken...ya ampun sedap gilaaa...dah la ayam semua part thigh yang debone...sedapnya...aku memula tak nak soy garlic sebab pernah makan kat tempat lain tak sedap, sekali yang ni sedappppp...ayam dia sampai kat kita masih rangup tau, sedap!terbaik!portion besar juga la pada aku...berbaloi baloi...then aku order teobokki (RM15) yang ok laaa, takde la sedap gila tapi standard la rasa teobokki...dan satu lagi aku order kimchi stew (RM11) yang sedap gak tapi lebih kepada kemelayuan dah rasa dia...tak macam kat Korea sangat...hehehe tapi overall semua pun sedappppp!aku suka, Irma suka, Asie pun suka!hahahaha enjoy gila kami makan lunch tu....

2 comments: