Thursday, August 2, 2018

#myvirginsolotrip to Siem Reap!

hahaha gedik kan nak berhashtag bagai...excited sebab ini merupakan kali pertama aku solo trip ke luar negara atas urusan peribadi...kalo urusan kerja tu, aku dah pernah solo trip dahhh ke Amsterdam dan Portugal...hahaha tapi gedik je lebih, takde la solo mana sebabnya Zack, yang dulunya merupakan guide aku di Siem Reap, kini bertukar menjadi kawan...dah siap tunggu aku kat sana...hahaha...happy dapat jumpa Zack ni semula lepas bertahun-tahun lamanyaaa....
later aku akan cerita detail pasal trip ni...hehehe pape pun aku happy dengan trip kalut aku nih...aku dapat makan semuaaaa yang aku nak makan, menggamit kembali kenangan ke sini bersama Dini, Sue dan Amoi suatu masa dulu...hehehe...aku rasa aku naik 2 kg balik dari Siem Reap ni!makan cammmm setan!hahaha...
dan trip kali ini juga aku membawa amanat kawan-kawan aku yang nak bersedekah pada orang Muslim di sana...enjoy gila buat semua ini walaupun kepenatan ya amat petang tu...hahaha...tapi dapat tengok senyuman mereka, priceless wei!terus rasa gian nak buat lagi benda gini...hahaha kalo next time aku nak buat mega projek untuk buat sumbangan kat mana-mana tempat, or negara, agak-agak ada tak yang nak menyumbang?hehehe...
kejap je trip aku ni haaa...3 hari 2 malam...memang takde wat apa sangat...makan, sembang ngan Zack, habeskan masa beraktiviti sosial dengan muslim kat sanaaa...hahaha pape pun aku enjoy!berbaloi-baloi kepenatan untuk trip ini...nanti aku cerita kan yer pengalaman aku bersolo trip ke Siem Reap ni...hehehe...saje nak share gambar je dulu nih...cerita bulan Mei pun tak abes cerita lagi ni, so tungguuuu....

10 comments:

  1. okey, kita sanggup tunggu...kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah semoga mendapat kerajinan untuk terus menulis!hahaha ni dah mula malas nih...hehuuu...

      Delete
  2. waaahh kagumnya aktiviti pergi solo tapi still buat amal. tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah saje seronok2 je ni Kay oi...hahaha

      Delete
  3. wahh syok travel solo sesambil tu beramal ...alhamdullilah semoga Allah kurniakan limpahan rezeki buat kamu..aamin

    ReplyDelete
  4. Roger² ler kalau ada aktiviti macam ni lagi. Insha Allah murah rezeki, dapatlah bagi balik bahagian diorang yang sepatutnya. Serius aku ingat haritu ko just throwback² bagai rupanya memang betul kat Cambodia. Maaf dipinta YB (bukan yang besar).

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha insyaAllah...kali ni takdan nak war2kan...just kat member opis je senang cerita...

      Delete