Monday, August 20, 2018

Kawd, Ampang Waterfront

Sambungan: Bukit Kembara, Ampang

lepas menggigil lutut aku turun naik Bukit Ampang mengikut pace orang fit, kami pi solat kat masjid berdekatan...ya ampun masa ni kaki aku gigil weh...nak solat rasa ketar kaki...huhuhu lepas solat, aku ajak Ab makan dulu...ligat kepala aku pikir mana tempat best nak cobaaa di sekitar sini...terus teringat KAWD!haaa dah lama aku tau tempat ni, tapi tak kesempatan nak pi...tengok Waze tak jauh sangat, so apa lagi ayuhhh kita!masa sampai tempat ni tengok ramai gak orang, so acah-acah dah membuat pilihan yang tepat laaa...mesti sedap nih...
katanya famous kat sini dengan segala dagingan dia, tapi boleh tak masa ni ada berapa ringgit je dalam poket aku...tadi nak cari atm machine tak jumpa, lagipun dah siap pasang Waze terus ke sini kan...hahaha sadis laaa...so tengok menu pun tak bernafsu sangat walaupun banyak gilaaaa menu kat sini dari western bawa ke segala macam nasi goreng dan nasi berlauk....
teringin nak makan lamb chop, tapi tengok harga mahal plak...duit tak cukup...hahaha so pasrah je laaa...aku order air Coke, Ab layan Mojitos Mango yang tak rasa mangga pun...aku rasa macam lime jer...hehehe...then aku makan burger Lamb Beaconizer (RM16.00) yang biasa je laaa pada aku...Ab plak makan Beef Meatball Marinara (RM12.00) pun biasa je laaa...takde la umpphh gila makanan diaaa....hehuuu...harga pun ok laaa takde la mahal sangat...tapi sebab poket kosong kan...hahaha tapiiiii nyesal tau tak ambil yang mahal, sebab last sekali Ab belanja!demmmm kalo tau orang nak belanja, aku amik yang mahal tau...hahahaha....
haaa boleh plak masa makan ni, jumpa cousins akuuu...siap duk meja sebelah lagi kan...dahhh diorang buat gossip pasal aku dah ada boipren...adoi laaa...diorang tak tau, kitorang hampir putus kawan masa mendaki tadi...hahaha tu pun masa makan pun duk bercakaran sebab ada orang ungkit tak puas hati ngan aku pasal kes yang dah berlalu setahun yang lepas!huhuhu...

2 comments: