Monday, June 17, 2024

Long John Silver's, Bandar Seri Putra

masa bulan puasa lepas, ada sekali aku ajak mak dan adik aku pi moreh....plan asal nak ajak pi Kantan kat KL nun tapi mak aku taknak...jauh sangat katanya, last kami ke Long John Silver's yang baru buka area rumah aku ni...excited sebab nampak kerlasss...ni mesti macam makan fish n chips kat Perth ni...eh tiber, Perth pun ko tak jejak lagi kan hahahaa...masa masuk tu memang kosong la tapi sebab fikir malam pastu lepas terawih lak, mana ada orang makan fish n chips kan...so ok la order di skrin yang ada...
deko kedai dah style dah, sekali sampai makanan, krik krik aku rasa...yang udang tu, nampak nau udang frozen, so tak fresh seperti yang dibayangkan...batter dia pun biasa je pada aku...untuk ikan kami ambil 2 jenis ikan, aku rasa cod dengan apetah satu lagi...sekali macam pisang goreng je aku tengok weh...dengan warna krup krap dia tak sekata, rasa dia pun tak fresh laaa...out gila hahaha macam terpinga kami makan sebab expectation tinggi gak hahahaha serious laa...dah la servis dia out tau tapi aku assume dia baru buka sebab tu lembab kot...tapi bila tengok kualiti makanan gini, eh takpela, tak datang dah lagi kot hahaha...tapi nampak gaya bertahan lagi tu, mayb dah sedap la kot...hahaha...

4 comments:

  1. Wahhh. First impression memang woww sangat kalau tengok tempatnyaa. Tapi saya lebih tertarik makanan yang bersusun dekat header blog awak tuuu. Hehehe

    Salam kenal. Saya singgah baca entry dan komen yaa. Selamat hari rayaaaa ! Saya follow sini :) Jemput singgah blog sayaa. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu gambar ke krabi baru ni....leh usha post dalam previous post hehehe

      salam kenal gakkk....tqqq

      Delete
  2. Menarik dan macam menarik utk diterjah Long John Silver ni.. thanka kongsi..

    ReplyDelete