Monday, May 31, 2021

Svart Cafe, Tamarind Square, Cyberjaya

aku pernah laa pergi ngan Irma nak makan hari Jumaat ke Cyberjaya...pergi je Tamarind Square dan tengok mana lagi kafe aku tak pernah terjah...so kami decided untuk ke Svart Cafe sebab aku tak pernah cuba lagi dan nak la buat review kan...hehehe...so standard la kafe kat Tamarind Square ni, ala ala hipstur lawa dan simple je...so masuk tak ramai lagi orang...cari port belah dalam dalam sikit...hehehe...
secara jujurnya antara banyak banyak kafe kat Tamarind Square ni, kafe antara yang tak menarik minat aku pun...sebab tu terjah bila dah takde kafe nak terjah...kuikuikui sebab aku rasa takde apa yang menarik sangat pun bila usha IG tu kan...macam normal kafe biasa je...gitu kan aku punya impression...so dah duduk, usha menu pun macam biasa sangat menu dia...macam tak reti plak nak pilih makan apa...hahaha...
dah order, staff dia hantar tidbits ni untuk kami...eh sedap plak weh...macam jajan zaman dulu dulu...sampai licin kami makan tau...hahaha tak lama tu makanan pun sampai...dan not bad la makanan dia...Irma order Spaghetti Bolognese (RM18) dan aku plak ambil Grilled Chicken (RM19)...spaghetti Irma sedap, meatball dia rasa fresh...ayam aku pun freshhh...aku suka ayam fresh gini...aku sensitif ayam lama ni...hahaha lagi kalo buat grill gini...tapi ayam dia sedap, marinate pun sedap!overall menu dia biasa, tapi dari segi rasa sedappp!so boleh terjah lagi...hehehe...

No comments:

Post a Comment