Tuesday, October 20, 2020

Sate Pak Buyung, Cyberjaya

ada satu masa tu macam viral je kat Twitter pasal Sate Pak Buyung di Cyberjaya ni...dia gerai je terletak di Neo Cyber, di depan Restoran Juara Corner...so ada satu hari tu sebab teringin nak makan, aku balik kerja tu, aku pi tapau je...kat sini cuma ada dua sate je iaitu ayam dan daging...aku cakap kat dia tambah la kambing weh, orang suka makan sate kambing...hahahaa....so aku beli la beberapa cucuk sate ayam dan kambing untuk bawa balik rumah...
nyum nyum sedap gak sate diaaa...lembut dan juicy...cukup bahan perap dia...kuah dia sedikit pedas, aku suka laa kan...tak payah nak tambah tambah sambal macam sate kajang tu...kuah kacang dia dah sedia pedas...haa overall kira pass la Sate Pak Buyung ni kan...hahaha kat tepi sate ni banyak je gerai lain tau, ada nasi lemak, ada sayap bakar, mi bakso...nanti later aku datang lagi cuba makanan lain pulaa...hehehe...
then tak lama lepas tu aku ada datang ke sini lagi sebab teringin nak makan sate...aku pergi dengan Asie dan Cheah...kami layan sayap bakar yang sedap ya amat!sedap gila weh...dah ala ala sayap bakar sedap kat Satok, Kuching tuu...hahaha then Asie layan nasi lemak dan aku pula ambil mi bakso...sedapppp!hahahaha...eh boleh la datang lagi nanti melepak kat sini makan makan...hehehe...aku suka!

No comments:

Post a Comment