Sunday, January 29, 2017

TAPAK Urban Street Dining, Kuala Lumpur

haaa musim sekarang kan musim food truck, eh takde la sekarang dari hari tu lagi laaa masa bulan Ogos macam tu, so adik aku tak abes-abes ajak pergi salah satu tempat food truck yang tengah IN masa tu, mana lagi kalo bukan TAPAK Urban Street Dining...bising adik aku duk cakap best, sedappp...hohoho...so satu hari tu aku sekeluarga pergi IOI City Mall, so lepas dari tu adik ajak pi TAPAK dan semua orang setuju...TAPAK ni terletak di Hampshire Park, berlatarbelakangkan KLCC...memang tengan KL la kann...hehehe nak parking agak payah jugak maybe sebab ramai orang malam tu...
sampai je memang luas la kawasan ni, dan penuhhh dengan food truck di sekeliling kawasan...kat tengah-tengah tu diorang letak kerusi meja...bagus juga konsep gini kan...tapi, bagus konsepnya pun tak semestinya sesuai untuk kita kan?hahahaha aku rasa sebab terlalu ramai orang kot, so aku fefeeling rengsa gak masa ni...ko bayang la, belum lagi nak makan...nak carik tempat duduk pun payah!dah la ada mak aku, anak-anak buah aku...haish la sangat...
bila dah dapat tempat duduk, meja yang kecik gak la pada aku untuk kami ramai-ramai tu...aku pergi usha makanan...adik aku sebut la beberapa jenis makanan yang dia pernah makan dan sedap katanyaaa...again menambahkan kepanasan aku bila hampir semua food truck yang aku pergi dan teringin nak makan, semua duk cakap oh tu abes, ni abes...hoih ni baru kul 8 malam tau...huhuhu....sempat la aku snap beberapa food truck yang ada...tapi mood kelaut dah ni, tapi pikir family aku je laa yang kelaparan, aku gigihkan juga...
dannn ini antara makanan yang sempat kami cuba di TAPAK ni...harga takde la mahal sangat...ok jer...kitorang layan mee kolok, coconut milkshake, cheesy chicken wing, burger dan roti john cheese leleh...overall biasa je la pada aku makanan dia...sedap la, tapi untuk aku datang lagi tu, hahahaha tak la kot...hehehe...mayb faktor keselesaan bawak orang tua dan kanak-kanak pun main peranan kat aku...kalo takat aku ngn adik aku, xde hal kot...
haaa see meja kecik tu la share ramai-ramai...nak duduk pun kena gilir-gilir sebab tak cukup kerusi...huhuhu...nasib baik laaaa abah aku tak ikut...hahaha kalo tak lagi pening aku nak memikirkan keselesaan mereka...hahahaha dahhh lepas ni takkan bawak dah budak kecik or orang tua datang tempat macam nih...hahahahaha...

No comments:

Post a Comment