Wednesday, February 16, 2022

Coliseum, IOI City Mall

Coliseum baru dibuka di IOI City Mall!hahaha walaupun pernah makan Coliseum KL, tapi terasa nak plak cuba yang di IOI City Mall kan...so ada satu hari tu lepas selesai kerja aku di UPM agak awal, makanya aku balik rumah ajak mak abah aku early dinner di sini...so masa sampai ni memang bukan dinner time pun tapi layan je lah kan...malas nak tunggu malam baru pergi...so kalo ikut Coliseum KL tu takde laaa sedap gilaaa...tapi Coliseum ni ada sentimental value untuk orang KL yang layan western kat situ zaman dolu kala...so saje laa bawa abah makan sini...dia suka makan western foods kan...
so sebelum tu meh ler kita layan dan usha menu di Coliseum ni...aku rasa more or less sama je dengan menu di KL tuuu...kebanyakan menu adalah western dari appetiser sampai la ke main courses...ada grilled, ada sizzling ada pasta ada sandwiches dan sebagainyaaa...ada juga sedikit pilihan menu lokal macam nasi goreng dan mee goreng....
masa pergi ngan mak abah aku ni aku ambil hainanese chicken chop yang biasa je la pada akuuu...saiz dia memang besar tapi aku pernah makan yang jauh lagi sedap...fish and chips mak aku okey laaa...abah punya steak abah cakap biasa je...popiah dia sedap...roti bakar biasa je, tapi mushroom soup sedappp!haa lepas dari ni, abang aku ada ajak whole family dinner sini...aku ambil lamb chop masa tu, sedap gak laa...adik aku amik hokkien mee sedap gak tapi takdan amik gambar...hehehe so overall okey gak laa tempat ni cuma kena buat pilihan makanan yang tepat laaa...hahahah...

No comments:

Post a Comment