Wednesday, February 2, 2022

Restoran City Park Oriental, Seremban 2

balik dari bercuti kat Melaka hari tu kami singgah di Restoran City Park Oriental, Seremban 2...katanya kena booking sesiap kalo tak penuh...sib baik dah call sesiap, memang full house tengahari kami sampai tu...dan kami pun dapat duduk dua meja berasingan...jaga SOP katanya...huhuhu...
so duduk je selaku tukang jaga tabung aku la yang order....order lebih sikit kali ni sebab trip kali ni duit tabung tak luak sebab banyak makan kat gerai...so moh la kita usha dulu menu yang ada di restoran ni...so konsepnya chinese muslim so standard la menu dia sama macam restoran chinese muslim yang lain dan harga dia standard la kan harga restoran...
so untuk dua meja memang kami ambil 2 set la setiap lauk kan...amik kangkung belacan, lemon chicken, butter prawn, dan siakap stim...dan untuk meja aku tambah order terung dan sambal udang sebab mak aku nak...hehehe so total makan semua dalam RM400...dan pada aku biasa je laa, servis dia agak slow gak pada aku mayb sebab ramai orang plus aku tengok order online pun banyak..berbondong-bondong bungkusan asyik keluar dari dapur...hahaha...ok la dah cuba tak pi lagi dah kot...hahaha...ok bai.

4 comments:

  1. SA sendiri orang Seremban x jejak lagi sini...nanti leh try la...okey kena la booked dulu sblom pi...kalau x..sure lagi lama tunggu meja kosong kan...

    ReplyDelete
  2. Ikan goreng masak asam nyonya sedap gila. Korg kena try

    ReplyDelete