Thursday, February 10, 2022

Capitol Cafe, Kuala Lumpur

so masa trip ke Kuantan hari tu sempat singgah breakfast di Kualalala Lumpur...dah lama aku teringin nak makan di Capitol Cafe yang terletak di Bukit Bintang ni...lokasi dia memang kat berhadapan dengan McD Bukit Bintang, di belakang Wolo Hotel tu...nakpi situ kena slow bila dah nak sampai sebab lorong dia aku terlepas sebab macam kecik sikit...pastu dah sampai situ macam susah gak nak parking, so main parking je tepi jalan yang bukan parking pun...hahaha...so masa kami sampai hari kerja kot so tak ramai sangat orang...kopitiam style la kafe ni, besar dan luas...
sekarang ni kan kedai semua menu kena scan, makanya payah la aku nak ambil gambar kan...makanya takde laa aku ambil gambar kan...tapi no worries sebab aku suka kafe ni makanya aku search kat Google menu diorang dan share sini...hahaha so korang usha SINI yaa untuk layan menu Capitol Cafe ni...seriously banyak gilaaa menu yang menarik hati sampai rasa nak ambil semua tapi sedar diri berdua je...hehehe...dan berikut adalah pilihan hati kami...Set Breakfast Roti Bakar Telur Goyang (RM8.90) yang mana akan dapat kopi o panas dengan roti bakar telur goyang, Kopi + Milo Set (RM9.90) dapat kopi milo ais, roti bakar planta dan kaya serta telur separuh masak, Penang Char Kue Teow (RM13.90), Capitol Nasi Lemak (RM14.90)...
haa kemain penuh meja kan dengan makanan...sedangkan makan berdua je...takpela anggap la kita breakfast sekali lunch je ni sebab lepas ni nak gerak jauhhh ke Kuantan...hehehe so selesai bergambar semua, apa lagi makan laaa...air dia both sedapppp...roti bakar pun sedap!aku suka...paling win ada ayam goreng dia dan juga char kue teow dia weh!sedap ya amat!sampai berebut kue teow tu ngan Mrs hahaha...ayam dia rangup dan sedap!sambal nasi lemak pun sedap...memang cukup garing pedas manis semua...aku suka!
overall aku memang recommended la sapa nak cuba makan kat sini...food dia sedap, harga pun okey takde la mahal sangat...berbaloi...cuma bab parking tu kena gigih sikit laaa...lepas makan dan posing seround depan kafe kami cepat-cepat ke kereta...Alhamdulillah masih selamat...hehehe...syukur laaa...hahahaha...

2 comments:

  1. menarik ni...i kerja KL.pun x tau ada capitol cafe ni..thanks share..bleh la i ajak boss lepak kat sini nanti

    ReplyDelete