Wednesday, September 25, 2019

Meeting di KL: Onde Onde, Sunway Putra Mall

dan belah petang lepas abes meeting hari kedua tu, aku ajak Irma pi Selayang sebab aku nakpi beli baju raya haji kat Karabum...hehehe dan masa balik kami singgah Sunway Putra Mall untuk dinner dan solat...so lepas usha directory dalam mall ni, aku ajak Irma cuba makan di Onde Onde...
masa nak masuk tu, sempat usha ada kuih muih nyonya kat depan tu, terus rasa tamak dan ambil 2 paket sebab dapat murah...mayb minum petang punya balance so dah lewat petang ni, dia jual murah laaa...hehehe ada pulut manis, kuih buah melaka, ada pulut biru dengan sangkaya gak...haaa memang nampak menarik kuihnya...
dan masuk je, terus la kita usha menu...jangan buang masa...sebabnya perut dah berbunyi minta diisi...hehehe so nah korang tengok sendiri la menunya...memang banyakkk sangat makanan ada kat sini, sampai tak tau nak pilih mana weh...
selesai order, kami layan makan kuih nyonya ni dulu...nyummeh sedap weh...kuih buah melaka tu, puas gila masuk mulut sebab banyak gila gula melaka dalam dia...meletop dalam mulut, nyamannn...hahaha pulut biru tu pun sedapppp...aku dan Irma suka kuih muih sini, sedappp!hehehe Irma siap cakap nanti leh datang lagi bawa family dia...hehehe...
then aku order teh tarik yang super sedap!lama aku tak minum teh tarik sesedap ini...alahai sedapnyaaaa...kami order Cucur Udang (RM8.90) yang sedap dan rangup, cumanya kalo ada kuah kacang mesti lagi sedappp...hahaha sebab aku suka makan cucur udang dengan kuah kacang banding sos tu je...hehee...then Irma order Nyonya Mee Siam and Thai Chilli Chicken (RM14.90) dan aku pula order Asam Pedas Fried Rice with Chicken Berempah (RM15.90)...both menu tu ok la sedap juga pada aku...cumanya kalo dapat ayam berempah tu besar sikit mesti lagi sedap...hahaha!aku suka makan ayam lebih, takpe...hahaha jangan nasi tak abes lagi, lauk dah abes...potong mood nak makan, nak curi ayam Irma tapi tak sampai hati plak...hahaha...

No comments:

Post a Comment