Tuesday, September 10, 2019

Cari Makan di IOI City Mall: IndoBowl

ada satu Jumaat tu aku ke IOI City Mall sorang-sorang...sampai IOI City Mall aku duk beli-beli barang then nak cari makan...teringat Indo Bowl yang baru dibuka, so terus terjah situ je...tekak rasa nak makan mi je, pastu nak mencari sambal pedas-pedas sikit...harapnya ok la kat sini kan, sebab kali pertama juga nak mencuba nih...hehehe...masa sampai takde orang pun...
makanan kat sini haruslah berasaskan Indo Mie kan dari Indonesia tuuu...segala macam set Indo Mie ada...dengan ayam, iga, seafood dan macam-macam lagi...selain Indo Mie ni, ada juga laa set dengan nasi juga...aku tergoda tengok Indo Mie Jumbo dia tuuu...tapi apa kan daya, aku sorang jer...takleh nak order tu kan...hehehe...
tapi dalam sorang tu, tamak gak aku...hehehe aku order Indo Mie Ayam Bakar (RM14.90) dan aku tambah lauk Iga atau ribs RM18...hehehe tamak weh makan sorang je sampai RM45 huhuhu tamak sangat kan...hehehe so mie tu rasa dia standard la kan, ayam tu plak a bit plain pada aku...huhuhu sambal dia kurang menyengat lah...biasa sangat...so pada aku biasa je weh...pastu makan plak iga tu, alahai manisnyaaa...portion iga pun kecil dan sedikit liat dagingnya...so tak berapa happy lah...hehehe...
so aku tak berapa happy makan sini...tapi kalo korang nak cuba apa salahnya, kut kena dengan tekak korang...hahaha tapi yang bestnya masa ni aku makan sorang!hahaha bertabah tau aku makan sorang, dan aku maintain cool...wah aku dah dewasa dan matang untuk makan sorang tanpa rasa cuak dan nervous...kahkahkah!

4 comments:

  1. wah...dah dewasa leww...hihihi.. pernah jugak makan sorang, macam krik..krik..krik..krik..buat dek ja la,,hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha dah tak krik krik dahh skang ni...sis dah dewaseeeeeeee...hahahaha!

      Delete
  2. Choi! Geli mata baca statement. Matang sangat katanye. Oklah bagi credit, DJ dah x nervous. Ayam dia aku tengok macam sedap, sah food presentation terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. serious la dulu nervous lain macam...kalah nervous nak menikah!eh!hahahaha!

      Delete