Tuesday, July 3, 2018

Dayang Sarawak Corner Cafe, Putrajaya

bulan April lepas punya cerita lagi nih...hahaha aku ada trip ke Lombok pada 20 April 2018...so sehari sebelum tu, aku dengan Irma tido rumah Asie...so malam tu kami dinner di Dayang Sarawak Corner Cafe yang terletak di Presint Diplomatik...ketiga-tiga kami ni gila makanan Sarawak sebab dah 3 kali ke sana bersama layan mee kolok...hahaha...so bila dah buka Dayang Sarawak ni, haruslah tak lepas kan peluang!
orang cakap kedai ni memang sentiasa penuh, siap kena beratur...tapi Alhamdulillah 2 kali pergi so far, sentiasa dapat tempat je terus...hehe ok meh usha menu yang ada...buntang mata nampak mee kolok kannn...hahaha ada laksa juga...wantan pun ada, nasi goreng dabai pun hado...so haruslah mencuba kan...
sebabkan nak merasa semua, Asie order Mee Kolok Daging (RM7.50)...sedap gila mee kolok dia sebab ada bawang putih goreng tu...terus fefeeling teringat kenangan di Kuching...hahaha sedapppp...aku suka...siap lepas tu kami tambah lagi order mee kolok ni...hehehe...then ambil Laksa Sarawak (RM7.50) yang boleh laaa pada aku...aku pernah makan di Mom's Laksa yang lebih sedap laaa....dan Irma ambil Nasi Goreng Dabai (RM8.00) yang tak kena langsung kat tekak aku...lagi kalo tergigit buah dabai masam tu...hehuuuu...tapi Irma suka je...dan akhir sekali kami order Wantan Goreng (RM6.00) yang biasa je laaa...layan je makan...
layan juga minum 3 layer teh (RM4.50) yang sedap sebab guna gula apong kan...tapi aku tak leh sangat air ni sebab manis benar pada aku...jangan kacau gula dia sangat ok laa...hehehe overall, ketiga-tiga kami happy...cuma tertanya nape takde sayap bakar dan pisang cheese...hahaha haish rasanya kena repeat ke Kuching bertiga lagi nih...hahaha kali terakhir ke Kuching bersama adalah pada 2016: 12 Jam JJCM di Kuching, Sarawak

4 comments: