Monday, July 30, 2018

King's Char Kuey Teow, Port Dickson

malam di Port Dickson tu kami makan di King's Char Kuey Teow...abang aku yang ajak makan sini sebab dia cakap ada CKT lamb chop...haaa bunyi macam menarik, so aku setuju...lagi plak malam tu dia nak suh aku belanja...aku cakap aku tak banyak duit sangat, so takleh tempat mahal...hahaha tu dia pilih sini tu...hehehe...besar gila dan banyak gila kerusi meja kat King's Char Kuey Teow ni weh...
malas nak cerita panjang, marilah usha menu bersama...hehehe...menu sini memang semuaaaa char kuey teow laaa...cumanya leh pilih nak biasa ke, special ke, ada lamb ke, ada sotong ke, ada seafood ke, ada beef ke, ada chicken grill ke, ada ketam keee...haaaa pilih laaa mana korang nak kan...harga seperti yang terteraaa...
kami makan ramai-ramai malam tu, aku takdan ambil gambar semua orang...lagipun sebab lebih kurang samaaa je gambar char kuey teow dia kan, so tak gigih laaa aku nak snap pinggan semua orang...hahaha...so layan je apa yang kami makan...aku sukaaaa char kuey teow dia...sukar nak cari makan sedap kat Port Dickson ni, so ni salah satu yang ok pada aku...hahaha aku layan yang lamb, sedappp...total makan kami 10 orang malam tu dalam RM150 je laaa...Alhamdulillah...lepas makan Anim dan Ashu terus balik ke rumah masing-masing...

No comments:

Post a Comment