Tuesday, July 19, 2022

Three Years Old Cafe, Kuala Lumpur

ada sekali tu masa minggu final exam semester lepas, member banyak paper so dah serabut...aku ni satu paper je kan per sem so relaks je...hahaha so kebetulan hari tu aku ada kat pejabat...sekali member call ajak minum sebab dah serabut asyik studyyy jeee...stress dah katanya...so aku suh dia pickup aku kat pejabat...then masuk je kereta dia tanya nakpi mana? aku cakap jom KL!hahaha sekali dia cakap jommm...hahaha nampak nau member serabut sanggup je kul 3 petang naik KL kan...yang kita ni plak memang jenis pantang diajak!hahaha...makanya sampai la kami di Three Years Old Cafe yang duk lalu lalang kat timeline aku masa tuuu...hahaha...rupanya kafe ni terlepak bebetul belakang VCR yang aku pernah pergi dolu kala...
sampai je memang teruja la nak bergambar kan sebab lawa kafe ni...aestetik sangat bak kata anak buah aku hahaha...so masuk bawah tu ada kaunter so lepas sakan bergambar kami order terus di kaunter dan kemudian naik ke atas sebab bawah tu macam dah penuh jeee...malas nak bersesak-sesak di situu...kita nak chill chill je kan...
nasib baik kat atas tak ramai sangat orang...so kita pilih sudut konon cantik sikit untuk lepak...niat nak lepas stress je kan...so kena makan sedap dan amik gambar cantik-cantik!hahahaha...gitu la perangai sekarang kannn...hehehe tak lama pun tunggu dan sembang pasal paper member, makanan pun sampai...kami order desserts & coffee je sebab dah lunch kan memasing...semua sedap kecuali yam cake aku tak suka sangat tapi member yang nak dan suka...layannn...
sambil makan sambil layan member curhat pasal final exam dia...yang kita ni acah-acah cool sebab satu paper je kan tapi yang besar kat bahu kita ni adalah research project kita...hahaha adoi banyak main je aku ni...sakan sembang, dekat jam 5 petang kami pun bergegas nak balik sebab nak elak jammed di Kuala Lumpur...Alhamdulillah berjaya gak melayan member dalam kegusaran...tapi ni cerita lama, Alhamdulillah member berjaya dengan jayanya je Sem 1 aritu dan now tengah minggu exam untuk Sem 2 plak...moga member terus berjaya laa...adoi cepat nya masa berlaluuu...hehuuu doakan aku tau korang!pipi aku skang punnnn dah kemain melebar dari gambar bawah ni hahahha...denggg...

2 comments: