Thursday, July 14, 2022

Cafe DO8, Southville City

pada pertengahan January hari tu, geng sekolah aku ajak mini reunion...aku disuruh cari tempat...lepas pikir ada dari Seremban, ada dari KL, makanya aku decided untuk cuba kafe baru di Southville City, Cafe DO8...untuk kat aku sebab tak jauh dari rumah....hahaha senang kerja aku kan...tapi tetapp bukan aku yang pertama sampai...si Khadi yang tak habis lagi budaya Jepun dia sampai dulu...hahaha...
so sementara tunggu yang lain sampai, kami pun usha laa menu...dan order terus sebab tau yang lain mesti lambat sampai tuuu...lepas aku sampai, then Ain dan Awis sampai...pastu last baru Atul sampai...hahaha...menu kat sini standard kafe hispter la kan...nampak menarik...
tapi masa kami sampai tu pada aku servis dia lembab gilaaa...lama gila nak dapat makanan kami sampai kena tanya banyak kali...aku rasa dekat sejam gak nak dapat makanan tu....tapi presentation wise okey laaa...food dia pada aku biasa je laa...hahaha kami lebih kepada layan bersembang je sebab dah lamaa tak jumpa plus sakan nak plan next staycation bersama...
we were not happy with their foods pun...aku harap dah improve la sekarang ni...mayb masa tu baru lagi beroperasi kan...tapi pape pun kitorang happy dapat berkumpul walaupun tak ramai tapi tetap meriah dan kecoh!kawan dari 1996 ni wehhhh...Alhamdulillah...

2 comments: