Wednesday, February 17, 2021

Layan Drama Korea di Netflix!

saje laaa aku share ngan korang drama drama korea yang aku dah layan beberapa bulan ni...hahaha sebabnya aku baru langgan Netflix kat handphone hujung tahun lepas, makanya perangai layan korea aku menjadi jadi semula...taksedar dah tuaa...skang ni sampai ke pagi aku tengok Korea lepas tu aku sakit kepala!hahahaha...gila lah, tu masalah aku, sekali dah tengok mana boleh berhenti...huhuhu so sini aku nak share sikit drama yang best aku dah tengok...heheheh...

FLOWER OF EVIL - best!aku suka sebab cerita pasal polis dan penyiasatan ni...memang best sebab unexpected awal awal tu sape orang jahat dia...memang plot twist!hahaha...sis suka!hero pun comel tapi muda la...hahaha
LET'S EAT S1 & S2 - best gilaaa...aku suka sebab drama ni pasal makanan korea...couples yang taksub dengan makanan hahaha...best gila sampai meleleh air liur tengok drama ni, best gila makanan dia...S1 dan S2 punya cerita takde kaitan sangat, so leh je nak layan memana dulu...aku suka S1 sebab hero dia lebih menyerlah, tapi S2 lebih banyak watak dan drama...santai la citer ni...ada S3 tapi aku tengok 1 episod je malas nak layan...hahaha
PARTNER FOR JUSTICE S1 & S2 - best gilaaaaa jugak...pasal forensic weh, best gilaa...kau tau je la korea ni kalo citer bab forensik dan penyiasatan ni memang menggila best diaa...cuma sakit hati sebab S3 dia takde lagi...so S2 dia memang hanging gitu je...demmm...geramm!
HOSPITAL PLAYLIST - best gak la citer santai pasal doktor doktor berkawan baik dan sesekali diorang jamming bersama...pada aku takde la padu sangat bab kedoktoran dia tu banding citer medical lain, tapi ok la santai santai...
HER PRIVATE LIFE - pun layannn pasal cintan cintun peminat fanatik artis dengan bos dia...aku suka heroin dia ni cantik..hero macam biasa la acah acah dingin...hahaha
Haaa tu je la aku pun dah lupa drama apa lagi aku dah tengok...hahaha selain tu, ada beberapa drama aku tengok gak tapi terhenti di tengah jalan...hahaha mayb tak menarik minat sangat laa...hahaha contohnya About Time, The Good Detective dan VIP...hahaha dan aku gak dah ada list beberapa drama aku nak layan nanti!hahahah tapi yang tu aku simpan dulu la yaa...next nanti aku share lagi ngan korang!okay muahciked!

6 comments:

  1. Lets Eat part 1 je kita tgk....

    Yg lelain semua dah abs tgk... best best!!!

    ReplyDelete
  2. Baru habis layan its ok not to be ok. Best gak. Now, tunggu penthouse 2 lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tgk its ok tu tp smpai ep2 je, xkena jiwa plak hahaha

      Delete
  3. Let's Eat..akk tengok semua S1, S2 & S3..mmg best..kreatif betul produksi Korea ni, cerita ejen insurance pun best..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann simple je citenya tp makanan dia bikin jiwa gundah! Hahaha

      Delete