Friday, February 12, 2021

CNY PKP 2021 & VLOG!

hahaha saje gedik nampak Plussize Misclaire jual cheongsam muslimah, lajuuu sis menggatal nak beli kannn...siap plan nak pakai minggu sebelum cuti CNY...hehehe sis ni kan memang pantang bab bab bergambar ni sekarang ni, jadi satu keseronokan plak nak OOTD ni kan...hehehe so apa lagi, sakan la posing!layan je la ya...haa ada ke orang cina follow blog ni?kalo ada aku ucapkan Happy CNY kat korang!rasakan juga CNY PKP ya macam Raya, Deepavali dan Krismas sebelum ini...cuma untung laa sebab ada kelonggaran sikit bab makan besar korang...tapi beringat tau...hehehe dan untuk yang tak sambut CNY, aku nak ucapkan selamat bercuti!yeay cuti 3 hari leh layan drama Korea...hehehe kalo tak PKP ni mau dah merayap aku kan, tapi sebab PKP, kita mereput je laa kat rumah...R naught nampaknya dah menurun sekarang, harapnya terus turun la...cuma bengang sikit dengan announcement pasal menteri balik dari luar negara kuarantin 3 hari je. WTF la!huhuhu ok bai!
korang, aku kan teringin nak buat vlog sebenarnya, nak ada Youtube Channel...hahaha so sebabkan masa travel aku jarang ambil video, so aku takleh nak buat video sangat dari trip aku yang lepas lepas...makanya aku tengah berpikir pikir nak buat video sembang gebang jer...berdasarkan pengalaman pengalaman akum travel selama ini...sooo cer korang share sikit apa cerita korang nak tau or apa cadangan content yang aku leh cerita dalam video pertama aku nanti...hahaha aku cadang nak publish 1st video aku nanti masa 7th anniversary blog aku ni nanti pada March 2021...ecewah!saje suka suka..hahahaha!

6 comments:

  1. Best2 ni.
    Citer la camne bole start travel..
    Ada pengalaman yg buruk x sepanjang travel?
    Pastu cite la slalu gi travel sebab nak soping ke.. Or suka gi tmpt2 sejarah ke or gi tmpt tu sbb ianya popular ke?
    Suka travel backpack ke or sukatravel tarik2 bagšŸ¤£
    Last the best moment sepanjanh travel.. Jenis accomodation pilihan semasa travel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh banyak nya! Hahah tq tqqq...ok sis cuba nanti. Kena kumpul2 cerita nanti hehehe

      Delete