Monday, September 23, 2019

Meeting di KL: Lubuk Bangku, Bangsar

hari kedua meeting, sesi aku kena petang..so sempat laaa aku lunch dulu kat KL ni...pikir punya pikir aku ajak Liana plak makan kat Lubuk Bangku dengan aku...dah lama dah aku tau pasal kedai ni, tapi takde rezeki nak sampai...hehehe kedai ni menyajikan masakan nogori, so sebab tu aku nak cuba sangat tuuu...hehehe...so jom tengok kedainya yang terletak dalam lama banglo lama...eh bukan kedai, harus aku sebut gerai kot tak?hehehe...
masa aku sampai ni dah kul 12.30 tengahari tapi tak ramai orang pun lagi...so konsep kat sini macam nasi campur laaa...so leh pilih nak campur je, or makan hidang...sebabkan Liana datang ngan kawan dia, so aku plan makan hidang la...diorang sampai lambat, diorang suh aku beratur dan order terus sebab takut nanti ramai orang...so dah suh aku yang first time datang ni order kan, rambang la mata aku...hahaha tapi takde la banyak sangat menu kat sini masa aku datang ni...
dan dalam takde banyak sangat pilihan, ha tengok la menu aku!hahahaha...dengan daging salai masak lemak, ayam rendang, ayam goreng, sambal udang, ketam masak lemak dan sayur...ada lagi tak nampak adalah sambal hjau dia...hehehe...nasi tiga, air tiga...total makan dalam RM60...haaa mahal ke murahh?hahaha takpela sesekali, ye tak?hahaha...
masa Liana tau aku order banyak tu, bising mulut dia bebel...eh banyak cakap plak kau kan...makan je laa....abes je kan...hahaha...overall ok la pada aku...takde la sedap gilaaa yang nak membuatkan aku datang lagi...hahahaha ok la sedap, tapi tak meletoppps!boleh la kalo korang nak mencobanyaaa...hahaha...tapi kedai kat Pilah lagi sedap kot pada aku...hahaha...

6 comments:

  1. Dah aim dah nak ke sini tapi tak kesampaian. Siap dah inform member bagai nak bawak diarg makan masakan nogori. Hahaha. Tp rasa kena tunggu jerebu reda sikit. Masing2 tak sihat. Huhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah lps jerebu laaa sbb tempat ni mmg open. So xelok pi skang ni

      Delete
  2. oo..dah tukar lokasi..Alhamdulillah..bertambah maju bisnes..

    ReplyDelete
  3. Ok serious talk sis. Kedai yang kat Pilah tu kedai mana. cer share hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaini salai. Kat depan sikit dr ulu bendul.

      Delete