Tuesday, May 8, 2018

Naj & Belle Bangsar

hari terakhir kursus kat RTM, memang syiok abes laaa...recap balik apa yang buat semalam...tengok diri sendiri dalam tv duk buat temubual...hahaha best la sesi ngutuk member kann...hehehe overall best kursus ni, balik dari kursus dah dapat tugas dahhh kena bersiaran dalam radio bulan Oktober nanti...sobsss...
selesai semua, aku menuju ke Naj & Belle Bangsar...hajat kita ke sini adalah nak makan dan bertemu dengan Cik Puan Fida Jacob...yang masa ni masih Cik, but now dah Puan dahhh...hehehe...so aku sampai agak awal, so sempat snap gambar sana sini sikit laaa...
Naj & Belle Bangsar ni terletak di bangunan pejabat...so petang-petang ni memang dah takde orang sangat...so selesa laaa nak melepak buat macam kafe sendiri kann...hehehe oh ya Naj & Belle ni owned by Najib yang Jibby & Co tuuu...
sementara menunggu mek sorang tu sampai, kita usha menu dulu laaa...menu kat sini takde la banyak gilaa, tapi ok laaa...ada beberapa pilihan untuk appetiser, then main course dia ada burger, pasta dan western food yang lain...selain tu pilihan dessert dia juga menarik...leh pi terjah kat chiller diaa...
so tak lama menanti, sampai la Mek Fida...so apa lagi terus la kami order kan...aku order Watermelon Cake!sedap gilaaaa...memula macam pandang rendah gak laaa...tapi sekali dah makan, eh sedap!ada rasa laici dan tembikai...light je rasa manis diaaa...suka!harga aku lupa dah, resit pun hilang dah...so sorryyyy...hehehe...sebab dessert sedap, later kitorang tambah order Tiramisu plak...pun sedapppp weh...suka aku dessert kat sini...nyummeh!
untuk main course, Fida makan Spaghetti Seafood Aglio Olio (RM32) dan aku pula makan Boombastic (RM30) iaitu sejenis burger crispy buttermilk chicken...sedappp weh ayam aku tu...crispy dan juicyyyy....sedap!sekali ngappp sedap sangat!spaghetti pun sedap gak, penuhhh segala macam seafood dalam tu...berbaloi-baloi...
tujuan berjumpa dengan Mek Fida ni sebab dia nak bagi kadi kawin diaa...hehe so lepas dah makan, sakan la kami bergambar...manjang dia tak puas hati gambar, abes adik tu kena ke belakang, ke depan, ke tepi kitorang suruh...hahahaha...nahhh hambik laaa berlambak gambar...hahaha...

No comments:

Post a Comment