Wednesday, May 2, 2018

Huckleberry Food & Fare, Bukit Damansara

selesai makan kat Little Rara Thai Noodle House, kitorang ingat nakpi laksa sarawak kat Pavillion...tapi dah kenyang sangat...so Anim ajak layan burnt cheesecake best katanya kat Huckleberry Food & Fare di Bukit Damansara...so since dia yang drive, aku on sajer laaa...janji dapat makan sedap!hehehe...
masuk je kedai ni dah nampak deretan kek yang menarik...terus rasa nak tamakkan...hahaha asalnya nak ambil 2 jenis je, share kan...tapi bila dah tengok tu, rasa nak lebih plak...lagi bak kata Anim, blogger dan instagrammer tegar nama DJ tu ajar dia, kalo nak ambil gambar makanan kena atleast ada 3 jenis, baru lawa gambar...kahkahkah...nasib!hahaha...
sebabkan kami nak makan dessert je, so kita pandang sepi laaa menu yang diberikannn...tapi tetappp aku snap tau, sebagai rujukan di hari mukaaa dan untuk korang juga!see baik kan aku?hehehe...so menu memang berasaskan barat la kannn...dengar nama kedai pun dah leh agak dahh...
dan tak lama menanti, sampai laaa barisan jelitawan di hadapan kamiii...yeayyy...yang pertama adalah Southern Pecan Pie with Vanilla Icecream (RM17)...sedap gilaaaaaa...penuh gila pecan dalam pie dia ni...ya ampun sedap sangat wehhh...so yummeh!dan kedua adalah Huckleberry Burnt Cheesecake (RM18) pun sedapppp...bukan typical cheesecake laaa...hehehe...dan ketiga adalah Chocolate Chip Cookie Pie (RM18) pun sedappp gila...penuh gila chocolate chip dalam pie dia tuu...dah la dia panas kan...memang sedap gila laaa semua dessert nih...dalam kenyang pun, habes kami kerja kannn!hahaha puas hati gilaaa...
puas hati gila makan malam ni...muka pun happy, perut pun kenyang...lepas tu diorang hantar aku balik hostel...dan malam tu aku tido dengan nyenyak dan kenyang...hahaha best gila kursus kat KL ni kannn...hahaha selalu kursus kat KL, sama ada tak dapat penginapan atauuu ada penginapan tapi kursus tu aku jadi sekretariat so takleh berjimba sangat...huhuhu...

2 comments: