Thursday, May 17, 2018

Salam Ramadhan Al Mubarak!

Alhamdulillahhh ketemu kita lagi di Ramadhan kali ini...semoga yang baik-baik untuk kita semua di Ramadhan kali ini...selamat beribadah dan berpuasa semuaaa...jangan ada yang puasa yang yuk okay...hehehe ada lagi ke puasa yang yuk ni eh?zaman aku kecik-kecik dulu ada la kot...hehehe...tiap kali menjelang Ramadhan ni, aku teringat saat sayu sambut Ramadhan beberapa tahun lepas, sepanjang Ramadhan tu hati aku sayuuu je...huhuhu masalahnya sayu sebab masalah dunia, bukan sebab akhirat...cettt...semoga Allah jauhkan kita semua dari rasa susah hati kerana masalah duniawi, jauhkan hati yang terikat dengan dunia...Aminnn....
p/s-carik perbezaan antara gambar di atas ='D

ok korang, aku ambil kesempatan juga mohon ampun dan maaf sekiranya ada pape terasa hati, terkasar bahasa ke ye...almaklum kadang mulut ni terlajak berbicara, jari terlajak menaip...takde niat pun nak sakitkan hati, mohon ampun dan maaf yer!dosa korang pun aku maafkan juga, insyaAllah...hehehe...

10 comments:

  1. kopiah bertukar ekekeke

    Selamat berpuasa dan mengimarahkan bulan ramadhan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha eh aku tak perasan pun kopiah...aku nak highlight si kecik tu kejap pakai seluar, kejap tak...hahaha

      Selamat berpuasa juga Kay...semoga ibadah kita diterima oleh Nya...

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks kak...selamat berpuasa...

      Delete
  3. Itu baju Lombok beli di Sasaku waktu itu ya.. hehe..

    Selamat berpuasa Dj..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukann...saya tak beli pun tshirt...masa kita pergi tu, kebetulan abang saya juga ke sana atas urusan kerja, so dia la yang beli...hehehe...aduh Dhito, sy tgh gatal tangan mau beli tiket ke BDO ikut adik saya...hahahaa...

      Thanks Dhito, Selamat Berpuasa juga!

      Delete
    2. Oh yekee.. kenapa tak ikut sekali bercuti ke BDO haha

      Delete
    3. Nak ikut tp dia pergi weekdays. Raya dah cuti panjang, dia pergi awal July, lagi nak cuti. Mcm susah je nak dapat kelulusan cuti πŸ˜‚

      Delete