Friday, September 9, 2022

Khan's Indian Cuisine, KL

so cerita seterusnya pasal tempat makan kat Bangsar!so ada member sis sambung belajar gak di UM ajak jumpa sebab nak diskus pasal belajar, nak minta pendapat dan idea dari sis la kononnya...sebab konon sis ni senior satu sem dari dia...hahahaha...so sis willingly ke Bangsar sebab nak nyongket punya pasal hahaha!so dia suggest jumpa di Khan's Indian Cuisine, KL yang terletak di The Sphere...sis pun onzz je laa...
restoran ni buka ngam 12 pm, so sebabkan kami sampai sedikit awal makanya lepak la jap kat luar dah terus keluar laptop dah memasing berbincang walaupun panas kat luar tuh!hahaha then dah dapat masuk terus pilih meja dannn usha menu...lupa jap bab belajar tadi...hehehe so dah nama indian cuisine kan, makanya pilihan menu memang indian food la...rambang mata weh tak tau nak pilih apa...nak amik banyak kang member tu jenis makan sikit hahaha datang lunch ni ada lunch special menu...
so tengok lah bawah ni makanan kami...air ni aku lupa la kami order ke or memang dapat ke...air apa pun aku lupa...hahaha tapi sedap aku rasa..nyaman kat tekak...hehehe then member order tandoori chicken ngan naan dan aku order lab biryani...sedappp!both pun sedap...kena kat tekak aku yang internasionale ni...hahaha lembut je ayam dan lamb dia tu...yang member, makan pun half je weh, half lagi dia bagi ke aku...nasi aku dia taknak plak sebab dia cakap dia selalu datang sini, so aku yang jauh so kena makan puas-puas...hahahah pengsan!hahahaha tapi sedap la, environment pun okey...walaupun besar tapi masa peak lunch hour tu, full house tau!kagum aku...hahaha orang Bangsar ni lain levelnya, makan tengahari tempat mahal gini...ecewah!hahahaha...
thanks Hui Key for the lunch treat...semoga kita sama-sama berjaya lah yang GOT dannn dapat kerja bersama semula...hehehe dia ni kerja level international, so aku kenal dia masa kerja dengan ASEAN ni la...dan now dia jadi student kepada coSV aku yang di UM tu...so tu banyak sembang sama tuu...hehehe...next time kita ajak SV kita yang busy tu makan sekali...

No comments:

Post a Comment