Tuesday, March 24, 2020

Trust Issue, Cyberjaya

so dolu dolu aku selalu laaa gak pergi lepak kat Trust Issue, KL tu...tapi lama dah la tak pi nya, dan dengar dengar yang di KL dah tutup dan mereka buka di Cyberjaya...tengok Instagram macam lawa je new place ni kan, so teruja la juga nak terjahnya...dan ada satu malam tu aku dan ex boss aku balik lewat dan aku ajak dia makan sama, nak belanja dia sempena menghargai kebaikan dia selama bekerja dengan aku...ye la, orang baik ni kita kena hargai, kita tak tau masa depan jumpa ke tak orang baik lagi kan...well aku akui memasing ada lebih dan kurang...tu lumrah kehidupan, takde sape yang semua nya baik lah...so terima je seadanya kan?so hidup lebih mudah dan tenang...tak payah asyikkkkk nak carik salah orang macam ko sorang je baik...WTF...ok done membebel...so aku ajak pi makan kat Trust Issue, Cyberjaya ni la kan...so kami naik 1 kereta je dari pejabat ke Cyberjaya...masa sampai ni excited tengok building lawa...nice!
building dah lawa, sekali masuk dalam eh kecik je kafe dia, dan takde orang sangat...mula aku tak sedap hati...hahaha sebabnya Trust Issue, KL yang aku kenal dulu memang ramai orang...meriah je rasa masuk...ni macam malap pun ada aku rasa...hahaha tapi aku cuba positip, mayb kat Cyberjaya ni siang yang ramai kan....tapi makin tak sedap hati kat kaunter takde kek pun, sunyi je chiller tuu...hahaha haish takpela, kita usha menu...haaa menu adalah lebih kurang sama macam dulu...so betul la ni kot kan kafe yang sama...hahaha....suka overthinking gini laaa...
kafe tak ramai orang, tapi lama gak la menanti makanan kan...nasib baik banyak topik hangat dibincangkan, makanya takde la rasa sangat lama tu...hahaha mula mula sampai air aku order, air mineral je pun, tapi aku macam terkejut, eh cawan gini je dia bagi aku...hahaha ni macam cawan kat kafe opis aku je nihhh...hahahaha terus rasa tak best...hahaha...pastu sampai laaa makanan aku dulu iaitu Grill Lamb Shoulder (RM39)...perapan dia agak manis dannnn aku rasa daging tak fresh macam ada rasa masam sikit laaa...dah tuuu masih mentah weh...sebabnya daging dia tebal, dan aku takleh makan dalam tu sebab masih berdarah...huhuhu portion wise ok la besar...aku terpaksa minta dia masak lagi sekali daging aku tu bagi masak abes...huhuhu sadis laaa...yang menu ex boss aku plak punya lambat sampai weh, aku dah abes makan baru sampai Aglio Olio Ayam Percik (RM18) yang aku pernah makan dulu, sedappp...yang ni ayam dia ok la, cuma aku rasa aglio olio dia terlebih berkuah plak, so macam kureng laaa...sos percik pun tak macam dulu....huhuhu...
dan paling best dia hantar dessert betul betul lepas ayam sampai...so nak tunggu makanan habis baru makan dessert, cairrr dah aiskrim tuuu...hahaha alahai...sedih la macam ni...aku datang semangat tau sebab selama ni makan sedap dan best...sekali jadi macam ni, sadis...hahaha keymon Trust Issue, Cyberjaya...aku tak tau apa masalah korang, tapi i wish the best for you all...sedap kot korang sebelum ni, please jaga kualiti ok!
dan sebelum balik minta adik tu ambilkan gambar kami...balik tu aku update IG, sekali ada kawan tanya ok ke, aku jawap takkkk...tetibaaaa Trust Issue, Cyberjaya DM aku tanya apa yang tak ok nya...hahaha ok my bad, patut aku cakap masa kat kedai lagi kan...tapi masa tu dah rushing nak balik, sakan sembang isu hangat lagi...so takdan nak cakap kat korang...tapi aku dah share la lebih kurang apa aku share kat atas ni kan...haaa harapnya lepas ni ada improvement laaaa...hehehe...tapi it's good la diorang concern ngan komen aku ni...hehehe...

2 comments:

  1. La kt sini Trust Issue sekarang
    Patutla kt Bandar Sri Permaisuri KL dh kosong je bangunan dia

    ReplyDelete