Monday, March 2, 2020

Korang boleh tolong tak?

guysss 16 Mac ni merupakan anniversary ke 7 blog aku ni...so memandangkan selama 7 tahun ni aku seronokkk share ngan korang tempat makan yang aku terjah serta tempat aku jalan jalan meronggeng...apakataaa sempena tahun ke 7 ni, korang pula suggest ke aku tempat makan best or tempat meronggeng best sekitar korang ke, or yang korang tahu ke...untuk aku terjah pula selepas ini?boleh?well aku ada trip yang agak mega esok ni, so kepada sesiapa yang boleh suggest tempat makan paling best, aku bagi souvenir dari trip esok...mahu?hahaha...so guysss, please suggest ngan aku tempat makan paling best korang tahu untuk aku cuba try test lepas ni!hahaha...okay korang thank youuuu so much sebab masih menyokong blog aku ni...hehehe muahciked!

26 comments:

  1. Aku cadang ko try Pizza Kayu Api di Tiny Boutique Cafe, Taman Sedia Cameron Highlands. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah menarik tu. Baikkk aku masuk itinerary nanti hahahaa kalo jadi pi, sila claim souvenir okay. Hahaha

      Delete
  2. Datang lah ke muar bandar diraja.....ada banyak tempat makan sampai tak tahu nak bagi cadangan tempat makan best tapi lepaaaak kat tanjung MAS pekena asam pedas telur ikan kedai no 10 memang le syiokkk. OOTD diantara bangunan lama di tengah-tengah bando.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah menarikkk...dulu pnah gak jalan muar tp sbb ada kerja dan bulan puasa. Sempat laaa makan makan yg best hehe tqqq

      Delete
  3. Replies
    1. Wah dekat tu ngan rumah, leh la cuba nanti hehee

      Delete
  4. Eeeehhhhh.....makan itik tak sis....? Cuba try itik salai mastar...ada beberapa cawangan kat sekitar bangi n kajang. HQ nya di Sg Ramal Dalam..klau tak silap..selalu mkn yg depan sek agama di area kajang tu....mmg sedap masak lemak itik dia...pekat likat n pedas. Itik panggang kosong cicah air asam dia woowwww sedapppp.....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah dah pnah pi. Tp xkena sgt la kat tekak org nismilan ni. Pnah makan yg jauhhh lagi sedapp kat kuala pilahhh hehehe

      Delete
  5. Sis try Alcea Cafe. Coffee and waffles dia sedap. kat tamarind square banyak je cafe. Bole cafe hopping kat situ in one day heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa tau tau mmg antara yg dalam list akan diterjah nanti tu kat tamarind. Tqqq

      Delete
  6. Chicken royale bandar tun hussein onn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh menarikkk nih. Ok nanti kita tgk cemana

      Delete
  7. makan kat umah.. mak bonda kau masak !

    ReplyDelete
  8. Betul kat Meng tuh .... Apa kata DJ sendiri yg masak !!! Cuba ler resipi turun temurun ker? Dan kongsi ramai ramai ...

    ReplyDelete
  9. DAPOER LAMA kat TTDI JAYA SHAH ALAM..steak die best

    ReplyDelete
  10. DAPOR BERASAP masakan salai atas skit airport subang

    ReplyDelete
  11. Bole tak review 'My Own Bakes Cafe' kat Puchong Kinrara...tgok IG mcm menarik...hihi

    ReplyDelete