Tuesday, February 11, 2020

Tapak Urban Street Dining, Cyberjaya

so satu lagi tempat makan menarik kat Cyberjaya adalah di Tapak Urban Street Dining...berkonsepkan food truck...katanya ada apps nak tau food truck apa ada kat sini...sebabkan aku tak tau sangat pasal apps tu, aku pergi je terjah satu petang tu dengan Nily...sementara tunggu Nily sampai tu, aku usha je mana yang nampak menarik dan ramai orang...hahaha...so basically luas gak la kawasan ni, banyak tempat duduk dan banyak food truck diaaa...masa aku sampai ni ada gaya macam nak hujan, so diorang siap tarik khemah kat tempat duduk tu...
so petang tu aku layan Kopi dari Kayaraya Cafe berharga RM5 je...sedap gak laaa kopi dia..pastu aku pun tak paham banyak banyak makanan hipstur tu, aku pi order nasi goreng kambing!hahahah tak ingat dah nama kedai dan berapa harga...tapi sedap gak laaa nasi goreng kambing ni...bau dia semerbak!tu aku tergoda tuuuu....hahaha then aku ambil juga Roti John yang cheesy gila, sedap gak!not bad...pastu Nily kekenyangan so dia tapau carbonara je...dia cakap foodtruck yang sedap jual carbonara tu takde petang ni, yang dia beli ni pun dia tak pernah cuba...so dia layan je laaa...haaa aku teringin je nakpi lagi next time, tapinyaaaa aku rasa banyak gilaaa kedai makan baru naik kat Cyberjaya sekarang ni, so rasa rugiiii je kalo repeat tempat sama...baik aku pi coba kedai kedai lain tu dulu kan?hahahaha!

8 comments:

  1. Ni celah mana eh? Yang kat Food Arena tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo dr putrajaya tu kan, lalu simpang 4 pertama yg kat kanan tu ada bomba tu. Haa terus je arah lhdn. Lps trafic lght tu tapak ni belah kanan. So kena uturn nakpi situ

      Delete
  2. Assalamualaikum Wrmbth Sis DJ.Jemput sertai giveaway dengan 17 Hadiah Wang Tunai bernilai RM1000

    Hadiah RM200 (Seorang Pemenang) - 1 x RM200

    Hadiah RM100 (2 Orang Pemenang) - 2 x RM100

    Hadiah RM50 (14 Orang Pemenang) - 14 x RM50

    Tarikh tutup 29 Feb 2020. Klik sini untuk sertai giveaway ini.

    ReplyDelete
  3. tapak urban street ni dh byk tmpt juga..pernah pegi yg berdekatan ngan hotel corus jln ampang

    ReplyDelete