Tuesday, November 13, 2018

Cari Makan di IOI City Mall: Ah Cheng Laksa

sebelum buat review, aku nak cakap makanan kat Ah Cheng Laksa ni langsung tak kena dengan tekak aku!hahaha demmm tapi sebab dah menjadi kebiasaan aku review semua kedai makan baru aku pergi, so aku redha...tapi seriouslaaa aku tak paham kenapa ramai orang kat sini...abang aku la ni beriya ajak makan sini...kemain takleh masuk tekak aku weh!huhuhu...malas nak citer panjang, layan gambar je la eh...
overall makanan dia biasa sangatttt weh...entah...serious laa dia punya asam laksa ke, dia punya curry laksa ke semua tak kena kat tekak...buttermilk chicken pun biasa...paling sadis cucur udang dia sangat tak fresh, macam goreng balik pun ada...keropok lekor pun biasaaaaa...standard keropok lekor KL, pastu tak panas pastu kejung...hehuuuu...kuih chai yang macma dumpling tu ok sikit la rasa dia, tapi entah la, boleh laaaa...hehuuu...soooo not happy gila masa makan kat sini...mak aku siap ajak keluar cepat...hahahah...denggg...seriously aku tak paham apesal ramai orang makan sini...sorry uols!tak kena langsung dengan tekak aku....

4 comments:

  1. makanan berkuah-kuah dia sedap sangat! maybe tak kena hari dgn DJ kot...

    biasa makan kat shah alam dan avenue K. tempat lain tak pernah lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la meng pun ckp sedap gilaaa...tp aku mmg xl3h blah weh...mak aku pun weh...hahahaha mmg xkan pi dah laaaa

      Delete
  2. Replies
    1. taknak dahhhhh...tobat aku masuk kedai ni lagi...hahahah

      Delete