Wednesday, March 22, 2017

Happy 4th Anniversary, Wanderlust DJ!

wah baru sedar Khamis lepas genappp Wanderlust DJ berusia 4 tahun!hahaha woot woot!entry pertama MyTravelBlog pada 4 tahun yang lalu...haaa yang sebenarnya aku duk scroll laaa Blog Archive ni sampai ke post awal-awal dulu...duk tengok tajuk je la kan, nampak tajuk yang menarik baru aku klik dan baca balik...dann bila terjumpa post Asal-usul Nama Blog ni laaa baru aku tersedar, eh anniversary baru lepas...hahaha abes laaaa lupa anniversary blog, jangan lupa anniversary perkahwinan sok-sok udah ler...hahaha...
walaupun baru 4 tahun, tapi macam-macam pengalaman dah dilalui melalui travel, makan-makan, kenalan yang dikenali melalui blog ini...blog ni pun ada pasang surut dia jugak dalam masa 4 tahun ni...ada masa aku terus hilang berbulan tak update, ada masa aku update almost everyday...tapi aku dapat rasa, semangat berblog serta travel pun dah makin berkurang sekarang...too many things happen dalam masa 4 tahun ni, menyebabkan banyak benda berubah...tapi aku tetappp suka gila bila baca post lama-lama lagi post mengenai 10 Random Facts about me When I am Travelling ni...hahaha teringat zaman-zaman kegemilangan travel dan berblog ni...enjoy gilaaa...hehehe tapi bab fakta perangai tu, haaaa ada yang masih sama, dan ada yang dah tak buat dah pun during travelling...masa mengubah manusia kan?perjalanan hidup, pengalaman kita, komitmen dan tanggungjawab...semua mengubahkan cara hidup kita...gitu...hehehe dan antara post yang buat aku gelak besar gak bila masa aku buat kerja gilaaa join Raya Photo Challenge...hahaha tak sangka aku gigih sampai macam ni tau...hahaha best gila weh...

dan kat sini aku happy nak share dengan korang juga kompilasi sepanjang 4 tahun aku berblog ni...haaa nasib baik gigih lagi kan buat kompilasi tahunan setiap tahun...201320142015 dan 2016...kalo rindu tu, aku tengok-tengok balik...aku harap aku akan terus ada semangat nak share banyakkk cerita dengan korang...penat dah nak ulang cakap, cerita travel baru sampai penghujung 2015...tertangguh banyak gila...hahaha adoi...ok la nahh aku belanja gambar terkini aku bersama peta duniaaaa yang tidak bertambah pinnya itu dalam 2 tahun ni...sobsss...patut minggu depan pi Myanmar, dapat tambah 1 pin baru, tapi trip kena kensel atas sebab-sebab tertentu...sedih...huhuhuhu...

12 comments:

  1. kerlass ada entry anniversary

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah kerlas laaa...syiok sendiri...hahaha

      Delete
  2. tahniah k.dj =) please keep blogging, sy dh khatam more than 90% kot blog akak ni, haha. suka baca yr celoteh ^_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanksss yuhaisyaa...terharu lah dengan komen awak...hehehehe

      Delete
  3. Wah dah 4 years! Keep on bloggin :)

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary dj

    tak jadi ek, takpe esok masih ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks jea!yup tak jadi..tak berani la sorang..hehehe badan je besar kan, hati kecik aku nih...hahahaha

      Delete
  5. DJ;

    Tahniahhhh !!! Teruskan perjuangan hahahhahaa

    Amboi, gambar ... tulus mulus gitu !!!

    (Tak lama lagi banyak ler dapat tawaran utk product product kecantikan hahhahaha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mekasih enghaz!hahaha eii gambar tu kan, tipu je tu...kamera ni memang menyayangi tuan dia lebih tau...kematu muka pun dia kasik licinnnn dalam gambar!hahahahaha...

      Delete
  6. happy anniversary...menulislah tanpa jemu

    ReplyDelete