Friday, February 7, 2020

Restoran Traskun, Cyberjaya

ada sekali tu aku teringat dulu pernah makan kedai makan Pakistan kawan member aku...tetibaaaa rasa teringin nak makan tau...so memandangkan Cyberjaya pusat makanan makanan luar negara ni kan, so aku pun Google laaa kedai makan Pakistan sedap di Cyberjaya...makanya keluar laaaa Restoran Traskun ni di carian teratas...haaa terusss ajak Irma dan Wani terjah ke sini...hehehe...
haaa aku malas nak pusing menu kat bawah ni...korang mesti leh agak kan, aku marah sebab tu malas nak pusing kan!kahkahkah....ni petanda la ni emosi tak stabil masuk restoran ni, so gambar terbalik pun malas nak baiki...hahaha by the way masa kami sampai ni dah lunch hour dah...tapi kedainya kosong!ko ghase?aku pelik dah kata the best restoran Pakistan kat Cyberjaya ni...hahaha...ok nah layan la menu dia, ada la menu Pakistan yang aku familiar macam chapli kebab, lamb karahi dan biryani...
tak de orang, tapi takde la pantas mana servis dia...so dalam beberapa ketika menanti tu, sampai laa makanan kami satu persatu....Wani makan Chicken Biryani Lunch Deal (RM10), aku pula ambil Biryani Rice only (RM8.90) dan Lamb Karahi (RM21.50)...Irma makan Rice with Chicken Chapli Kebab (RM15.90)...portion nasi dia seriously banyakkkk gilaaaa...tapi portion ayam dalam nasi biryani dan kambing aku tu sikit je...ayam dia dry je, biasa sangat chicken biryani tu...lamb karahi aku pun takde umpph!chapli kebab Irma lagi laaa kering kontang!kejung!huhuhu alahai tang mana the best nya ni...terkulat kulat kami bertiga makan masa ni weh...huhuhu!
pastu ada order gak teh Pakistan ni, aku pernah minum dulu sedapppp...tapi yang ni tak sedap weh...last aku layan Coke member aku je...hahaha tak abes pun chai berharga RM3.90 ni tauuu...aduhai kecewa...guysss tolong suggest aku manaaa restoran makanan Pakistan yang sedap kat Malaysia ni boleh?kalo korang tak leh suggest, jangan sampai aku beli tiket Pakistan dan dan ni jugak kang!hahahahaha!

6 comments:

  1. Restoran Pak Punjab, Jalan Ipoh & KL Central

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh okayy tqqq...kena tguu naik KL laaa camnih...hehuuu

      Delete
  2. Ehsan Vista Alam / Bukit Jelutong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh ok2 banyak pula yg membantu. I loike! InsyaAllah nanti saya cuba kalo ke sana.

      Delete
  3. ke kak DJ kena try cr pakistan jual carpet, minta dia tolong masak? maybe dengan penuh kasih sayang? hehehhe jgn marah, gurau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha oii dr crik yg jual karpet, baik beli tiket pi pakistan! Carik kat sana je terus! Hahahaha

      Delete