Monday, February 10, 2020

KAKP The Pisang Cheese, Putrajaya

hellooo orang Putrajayaaa...meh aku nak share tempat nak makan pisang cheese terpaling sedap di seantero Putrajaya dan sekitarnya!hahahaha...terletak di Ayer@8, Putrajaya...iaitu KAKP The Pisang Cheese...gerai KAKP ni ada dalam Restoran FZ Warisan Bistro...aku dah beberapa kali gak beli pisang cheese kat sini...memang sedap gilaaaa...pisang dia crispy dan chocolate yang dia gunakan bukan coklat murahan...hahaha aku sangat sensitip tau dengan coklat murah yang tak sedap tu...hahah aku biasa ambil yang biasa tu tapi capur flavor coklat dan cinnamon...sumpah sedap!cubalahhhh korang!
aku pernah makan kat restoran tu sendiri...nasi ayam goreng penyet dia sedappp...sambal dia sedap gilaaa...tapi kebanyakannya aku beli pisang cheese ni, pastu aku pi makan dengan Nasi Lemak Royale yang tak jauh dari situ...seriously terbaik wehhh...lepas makan pedas pedas berempah tu, kau layannnn pisang cheese ni, pergghhhh sedap!so guysss sila pi cuba...hahaha setakat ni memang 2 flavours ni je aku makan, malas nak cuba yang lain takut tak kena tekak...dengar dah ada flavour nasi lemak kauuu...hahaha eh tak terbayang rasanya...hehehe...

2 comments:

  1. mmg sedap pisang cheese tu..pernah makan..fav yg topping chocolate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann dengan rangup dia, coklat bkn rasa coklat murahan..ya ampunnn sedapppp

      Delete