Monday, October 14, 2019

Oktober 2019: 36th Birthday Celebration tak habis lagi

ingat masuk Oktober takde dah sambutan hari lahir...hehehe sekali ada lagi surprise...Alhamdulillah masih ada yang sayang...hahaha 4 Oktober 2019 Kakwi ajak aku dan Irma lunch dengan dia sebab nak release stress...so kami pun on je la kan...Kakwi tanya nak makan mana, aku suggest Papparich sebab nak minum white coffee...so dia layan kan saja...then masa aku dan Irma sampai je Papparich kat Ayer@8, tengok Kakwi dah sampai siap meja bersambung macam ramai nau nak datang...tak lama tu Kak Laila dan Cik Wan datang...then Kakwi cakap Kakmyza dan Faried patut datang gak tapi takdan sampai, stuck dalam jammed di KL...ok tak pe kami makan sambil sembang gelak-gelak...dalam duk nak release stress, Kakwi sibuk duk ajak balik awal...aku dalam hati terdetik eh dia ni sibuk nak release stress tapi nak balik awal plak pejabat...hahaha tapi pape pun thankss Kakwi belanja kami semua makan tengahari tuuu...
lepas makan, aku dengan Irma pi shopping kat Nur Hannah dan diorang yang lain balik...tapi kejap je shopping pastu kami balik opis...sampai opis, tengah kat partition dengar orang duk bising-bising depan bilik Kakmyza, tengok diorang duk sembang pasal baju sama apa la...aku pun menyibuk la sekali bergambar dan menyembang bagai...memang sakan la sembang macam dah lama tak jumpa kan...hari Jumaat plak, takde orang lagi masa ni...
sekali tengah sakan sembang, tetibaaaaaa bila masa tah Cikwan dan Faried masuk bilik Kakmyza dan keluar dengan kek!hahahaha!omggg sis surprise sangat tauuu...memang tak sangka gila...hahahaa rupanya diorang plan nak bawa kek masa kat Papparich!sekali Kakmyza spoiled the plan sebab stuck dalam jammed...kek kat dia...hahaha tapi takpela, aku rasa macam ni lebih indah surprise nyaaa...memang tak tersangka langsung!hehehe kek seriously terbaik!rose pistachio raspberry cake!nyummeh!thank you korang...tak pernah lupa celebrate birthday aku dari dulu...kek tak pernah tak grand kalo Cikwan yang order kan...hehehe...Alhamdulillah...patut la minggu tu asyik nampak Cikwan lalu kat depan partition aku, nak riki aku ada ke tak rupanya...siap Wani diarahkan buat-buat tanya aku ada opis tak minggu ni semua...hahaha...
8 Oktober 2019 pula masa awal pagi aku sakit perut so pergila toilet...sekali penuh!so aku melanguk la tempat PA big boss yang dekat ngan toilet...kebetulan big boss takde...sekali Ain yang ganti tempat Kak Piah pagi tu sebab Kak Piah ada kursus...sambil nak nunggu toilet tu duk sembang ngan Ain, sakan sembang pasal travel la kan...then aku pun nak pi toilet balik, Ain pesan kang lepas pi toilet, singgah sini balik...aku pelik la nape, tapi malas nak tanya panjang...selesai urusan di toilet, aku pi tempat Kak Piah balik jumpa Ain dan tadaaaa...Ain bagi aku hokkaido cake sedapppp ni...comel gilaa...suka gila aku...rupanya Ain carik aku petang semalamnya, tapi aku takde pi meeting luar...hahaha sian kawan-kawan aku kena plan dan cari masa yang betul nak buat surprise sebabnya aku sibuk sikit September dan Oktober ni...hahaha...
dan masa tengahari hari yang sama aku keluar lunch dengan Wani dan Syahnaz...pastu kami pi makan di Mios Kitchen, Presint 15...later aku review pasal kedai ni...dah sakan makan sebab kelaparan, dah abes makan dan bangun baru Wani sebut, ehh kita tak ambil gambar laaa...hahaha aku sebab dah bangun aku cakap ahhh tak payah laaa...hahaha...pastu masa bayar. Wani bayarkan dulu...petang tu sebelum balik aku duk remind dia kira bayar makan tadi, sekali lewat sikit dia reply kat bawah ni...hahahaha...terus aku cakap taknakkkk!belanja next time sebab takde gambar!kahkahkah sakai sangat perangai kan...hahahaha...
dan hasilnya pada 10 Oktober 2019 kami keluar lunch bertiga lagi...aku ajak diroang makan Johnnys di Alamanda...kemain risau aku minta belanja kat Tony Roma's kan...hahahaha...so jadilaaa diorang belanja birthday aku betul-betul kali ni...makanya makan kat Mios Kitchen kena la bayar kat Wani balik...hahahaha!dan paling best, hadiah untuk diri, aku ajak Wani dan Syahnaz teman aku pi beli contact lens...hahaha tak tau berapa lama bertahan leh pakai ni...harap bertahan la kan sampai akhirnya...ecewah!
11 Oktober 2019, akhirnya Asie menunaikan hasrat nak belanja aku dan Irma yang sama birthday pada September lepas...payah nak kumpul 3 orang ni, memasing busy nauuu macam-macam urusan dan kekangan...ini pun hari jumaat plan makan 12.15 tengahari, kul 1 baru leh keluar sebab aku ada meeting habis lambat...tapi rezeki dapat gak makan kat Padi House di Galleria sedangkan plan asal nak ke Cyberjaya makan-makan...tapi lambat dah, lepak Putrajaya je laa...hehehe TQ Asilah...semoga geng orang bujang gemok (GOBG) cepat-cepat kawin yaaa...hahaha InsyaAllah...
yeayy Alhamdulillah rasanya penutup dah ni 36th Birthday Celebration...seronok rasanya bulan September dan lebih sikit bulan Oktober ni, meriah makan-makan...Alhamdulillah...terima kasih semua atas ingatan...yang tak ingat tu, takpelah, sis redho...hahahaa!tapi boleh ke tak ingat?aku upload gambar celebration dari awal bulan September kot!hahahaha!cepat sape tak wish aku tu wish sekarang!hahahaha...baiii!muahciked!

No comments:

Post a Comment