Tuesday, December 13, 2016

Wood & Steel Cafe @ The Strand, Kota Damansara

Ini alkisah bulan Mei lepas...aku ada audit di Rawang, so masa nak balik rumah perut kelaparan terus pikir member mana nak dijadikan peneman dinner dan lokasi yang seswai...pikir punya pikir, akhirnya lepas maghrib aku pun berjumpa dengan Amoi, member sekolah aku di Wood & Steel Cafe di Kota Damansara...dah lama nak pergi ni, baru ada kesempatan...
Kafe ni terletak di The Strand, Kota Damansara...lokasi dia berdepan je dengan Giant Kota Damansara tu...senang nak cari...masa aku sampai tu tak de orang pun lagi...cantik deko kedai ni, aku suka...memang sesuai nak melepak melanguk...staff pun hot dan friendly...eh. hahahahaha....
Sementara menunggu Amoi sampai, aku pun usha menu...western food la yang served kat sini...menggoda jiwa dan raga juga la kan...pilih je mana berkenan...ada pasta, burger, sandwiches dannn pelbagai jenis minuman dan dessert...kopi juga ada di sini...nyummeh...
Tak lama menunggu, Amoi pun sampai...apa lagi terus la kami mengorder makanan...Amoi order Aglio Olio Beef (RM23) yang sedap!pedas juga tapi sedap!aku pula order Classic Chicken Grilled (RM27) yang sedapppp jugak!ayam dia pun juicy gilaaaa...Nyummeh weh lagi smoked creamy brown sauce atas ayam tu sedap!aku suka sangat...hehehehe
Selain dari main dishes, kami order juga Flat White Coffee (RM10) dan Brownies (RM13)...pun sedapppp weh...suka gila aku makanan kat sini kenaaa je kat tekak aku..hehehe memang boleh je layan lagi kalo berada di sekitar kawasan Kota Damansara ni next time...
pape pun sekali sekala dapat jumpa member lama, sembang sakan sambil layan good food macam ni memang layan...tak payah plan beriya sangat, sebab selalu plan mesti tak jadi...kuikuikui...so korang yang berada di kawasan sekitar tu, boleh la pi terjah nanti ye...oh ya, Wood & Steel ni ada beberapa branch tau...aku pun baru tau bila baru-baru ni nak jumpa si John, dia pi tunggu aku kat TTDI punya branch...hehehehe...

4 comments: