Thursday, December 15, 2016

#sunsetputrajaya

tahun 2016 ni, selain daripada aktiviti baru aku iaitu hiking dan stargazing, aku juga tetiba jer terlibat dalam melayan perasaan manusia-manusia berhati tisu dalam mengejar sunset...hahahaha!last-last sampai aku pun terjebak layan keasyikan dan keindahan sunset ni...selama ni tak pernah hargai pun keindahan sunset ni...so untuk tahun 2016 ni, aku share ngan korang beberapa keindahan sunset yang sempat aku layan dan ambil gambar di sekitar Putrajaya...=D
Dataran Putrajaya, Presint 3
View tasik dari atas bumbung Heriot Watt University, Presint 5
View Cyberjaya dari depan Restoran Umai, Presint 2
4 Sisters Building di Putrajaya
Monumen Alaf Baru, Presint 2
Jambatan Seri Saujana, Presint 4
Lagi Sunset di hadapan Restoran Umai, Presint 2
View Cyberjaya dari atas Jambatan Seri Gemilang, Presint 4
Hotel Pullman Putrajaya Lakeside dari atas bumbung Heriot Watt University, Presint 5
Putrajaya International Convention Centre dari Taman Tasik Empangan, Presint 5
Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Presint 3
Kompleks Sukan Air, Presint 6
Sunset sendu di Jambatan Usang mengadap PICC
Menghala ke arah Lebuhraya MEX daripada Putrajaya
Lagi dari hadapan Restoran Umai, Presint 2
Taman Saujana Hijau, Presint 11
Bawah Jambatan Seri Saujana, Presint 4
Dari bawah Jambatan Gantung Monorel Putrajaya, Presint 3
ada banyakkk lagi sebenarnya...ni yang aku dah pilih-pilih nak share dalam blog ni...cantik-cantik ok...sedap je mata memandang...lepas tu terus rasa nak puitis-puitis bila tengok gambar sunset ni tau...hahahaha hati tisu sangat!hehehe nah beberapa keping lagi untuk korang layan...banyak gila gambar sunset dalam handphone aku ni weh...aku tak larat nak buat caption untuk each gambar dah...hahahaha
overall aku rasa Putrajaya ni memang banyak gila port cantik nak layan sunset...dan favourite aku adalah di ata bumbung Heriot Watt University dan depan Restoran Umai....cantik!sambil layan sunset sambil makan dan bersembang memang best!

2 comments:

  1. Replies
    1. haah memang banyak port menarik...sambil kita acah2 jogging petang2 tu, kita usha port baekkk sekali...hehehehe

      Delete