Wednesday, December 14, 2016

Nasi Kak Wok, Cyberjaya

Nasi Kak Wok ni sangat famous di Kelantan okay...aku pernah makan yang di Kopitiam Kita di Kelantan tapi sebab dah siap bungkus kat situ, so tak berapa sedap aku rasa...tapi ada member suggest cuba makan di sini sebab kalo tak bungkus dari awal, rasa dia ok jer...so dapat tau Nasi kak Wok dah buka cawangan di Cyberjaya!haaa apa lagi, marilah kita terjah!hehehe masa aku pergi pertama kali ni, kedai dia sebijik je but now dah 2 biji ok...meriah sangat tau...hehehee
konsep kedai ni simple gila wehhh...ko terus je beratur ambil nasi yang akan dibungkus dalam kertas coklat tu...nasi dia cuma nasi putih tambah ayam goreng dan kuah gulai beserta sambal belacan!haaa tu jer weh lauk dia...hahaha selain tu adalaaa gulai ikan kalo nak tambah kan...hehehe gila simple tapi orang tak pernah kurang kat kedai nih!hehehe
selain Nasi Kak Wok tu, ada juga dijual pelbagai jenis kuih-muih negeri cek mek molek ni...haaa memang rambang mata la uolsss...akok tu menggoda tauuu...lagi apa tah nama kuih yang lain tu, aku tak tau sangat...hehehe
dah dapat semua makanan, ambillah tempat duduk...haaa meh nengok Nasi Kak Wok (RM5.50) kiteeee ni...nyum nyum...haaa nampak jer simple tau, tapi rasa dia marveles!i loike!sedap weh sehingga menjilat jari...aku ambil juga gulai ikan (RM3.00) saja nak rasa...sedapppp jugak!hehehe memang terbaeklah makanan di sini...
dan paling best lagi, ada Roti Titabbbb (RM5.00) kat sini!yeay!tapi tak sesedap di Kelantan laaa Roti Titab ni...cumanya boleh laaa nak buat lepas rindu pada Roti Titab...dah tu, nak pi Kelantan jauh bebenorrr...hehehehe overall aku suka!lepas pergi pertama kali ni, ada beberapa kali juga la aku terjah Nasi Kak Wok di Cyberjaya nih...hehehehe!

4 comments:

  1. owh dekat cyberjaya ada nasi kak wok ehh...area mana nie DJ...x perasan ler pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada...kat area mamak alamanda tu...tau x?

      Delete
    2. x tau hahaha..biasa pegi area dpulze tu...cyberjaya shaftsbury...yg nie area mana

      Delete
    3. alamak tak reti nak explain...mayb boleh waze je untuk ke sana...hehehe

      Delete