Thursday, August 22, 2024

Anjung Hijau Lin Swandee, Sungai Merab

ok nak share salah satu tempat sarapan yang aku sukaaa...aku first time pergi masa weekend tapi ramai sungguh manusia...owner dia sembang kata kalo taknak ramai datang la hari biasa...makanya lepas tu kerap gak aku datang hari biasa sebabnya Anjung Hijau Lin Swandee ni terletak di laluan aku nak ke UPM kalau ikut jalan dalam...hehehehe apa je la menu dia yang aku tka cuba lagi kan...hahaha almost semua dah cuba hehehe...semua pun sedap belaka dan aku sukaaa...sila la terjah okay!
paling suka adalah kopi ais dia...sedap pekat likat melekat!hehehehe pastu soto ayam pencen dia dappp...lembut je ayam pencen dia, sila request begedil dia sedap...member aku kalo order sampai dua begedil tu hahahaha aku suka lontong kering kat sini makan dengan rendang ayam atau paru berlado...sedappppp!harmoni dalam mulut hahahaha rendang dia sedap, so aku makan dengan nasi lemak gak kekadang tuuu...ayam goreng dengan nasi lemak pun sedap! pastu dia ada mee rebus tetel...yang ni biasa je pada aku, sebab aku kurang gemar mee rebus kot heheheeh then lempeng dia sedapppp dan lembut!aku suka...now dah ada kacang pool gak tapi aku tak dan nak merasa sebab dah kenyang makan nasi lemak...kali pertama je datang berdua, lepas tu memang sorang je so tak larat nak makan kacang pool lagi hehehee takpe next time leh cuba lagi...hehehe...

6 comments: