Sunday, January 1, 2023

Homebaker@Clover, Conezion Putrajaya

fuh habis dah post berderet-deret aku, sehari sampai dua kali aku publish post hahaha sebab tengah rajin hari tu, sekali harung banyak-banyak post aku tulis....hahaha ni aku dah habis post dah...nak start tulis balik tapi tak tau la serajin hari tu tak kan sebab bulan satu ni dah start banyak kerja!huhuhu...sakan kau nyongket bulan Disember kan, Januari no more nyongket!buat kerja!hahaha...adoi...ok sesambil tu meh sambung menulis blog yang senduuu...cerita berkisah kisah bulan September tahun lepas!hahaha ok la tu dah September, kalo tak aritu masih kat Jun lagi kan...kuikuikui pantas!

ok jom sambung aku nak share satu tempat lepak best gak la pada aku yang terletak di Conezion Putrajaya sanaa...haaa namanya Homebaker@Clover...banyak outlet gak dia ni, dan antara baru buka masa aku pi aritu di Putrajaya ni laaa....main menu dia jual cinnamon rolls....aku ni tak suka sangat, tapi sebab masa nak jumpa Liana dan Dini masa ni, nampak kedai ni je...Liana pun duk cakap sedap kak, so aku pun ikut je la masuk...best gak la kafe ni, tenang dan tak ramai orang...syiok kalo buat kerja kat sini ni...hehehe..
memang banyak gilaaa pilihan cinnamon rolls dia dan dia ada gak la menu lain yang ringan macam bagels...so malas nak panjang cerita aku nak cakap cinnamon rolls dia sedap!kena kat tekak aku...tak kuat sangat rasa cinnamon, pastu ada banyak pilihan flavor dannn sangat lembut!so aku sukaaa...kopi dia pun sedap...dan bagels dia tu sedap gakkk...best la kalo nak lepak buat kerja or ngopi sini layan cinnamon rolls dan bagels dia...tapi kalo kau lapar tak lunch, tak payah datang sini...hahahahaa...aku datang sini a few times daaa...sedap aku suka cinnamon rolls dia...hehehe...
owner dia, Datin apetah kemain ramah sembang ngan kami masa kami datang tuuu...hehe siap ajak bergambar bersama lagi kan...kita layan je laaa...masa ni aku jumpa Liana dan Dini...Liana nak bagi aku hadiah sejadah masa ni...nak suh bawa pergi umrah...Alhamdulillah rezeki...hehehe...

No comments:

Post a Comment