Sunday, August 23, 2020

Malas gilaaa...

hahaha ada yang rindu aku tak?hahaha ke takdeeee...hahahaha adoi ada masa aku rajin update blog sampai berpuluh puluh post siap, then aku letak auto published je...tapi sejak sebulan yang lalu aku agak sibuk dengan kerja dan urusan peribadi gak...ada program malam malam gak....hahaha makanya aku dah lama gilaaa tak update blog tau...takde masa pun ye gak sebab sibuk sampai ke malam lepas alik kerja tu...hahaha...dah la weekdays sibuk kan, weekend haruslah merayap je keje aku...hahaha...pastu ada seminggu tu aku duk tak sihat gak selesema...haaa ni macam nak sibuk balik je kan, almaklum nak masuk bulan September...bulan keraian...ecewah!hahaha ok la korang, aku share sekeping gambar terkini aku merayap day trip je ke Ipoh semalam...gatal kaki punya pasal kan...hahaha...ok la doakan aku sihat, diberi kebaikan dunia dan akhirat, diberikan idea, kerajinan, kebijaksanaan dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab....gitu....aku doakan korang gak semoga yang baik baik untuk korang juga...insyaAllah...doakan aku rajin update blog juga yaaa...banyak cerita tertangguh tuuu...hehehe...muahciked!

9 comments:

  1. Bila ada posting kira rajinlah tu walaupun tajuknya malas giler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kebetulan je malam tadi kena buka laptop sebab ada kerja kena hantar...so taip la sikit...hehehe

      Delete
  2. hari2 weekday usha blog ni.. cepatlaaa update...

    ReplyDelete
  3. Tasik Cermin kan tu..jalan nak masuk situ dah ok ke?
    teruskan update DJ..ada je rinduuu tuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tasik cermin. sama macam tu je jalan nyaa...hahahah....

      Delete
  4. Replies
    1. Cukup la kak buat lepas rinduuu hahahaha

      Delete