Monday, November 25, 2013

Golden Triangle Tour India in Ringgit Malaysia!

haritu aku ada cerita pengalaman aku sendiri menggunakan perkhidmatan company Columbus Holiday / Discover Destination ini kan masa ke India pada tahun 2011...nak baca semula boleh refer sini...so aku dah tak tahu rate terkini diorang kan...dan baru-baru ni aku ada contact semula dengan company ni, saja tanya-tanya rate untuk destinasi lain la kan...saja buat survey awal...so dalam pada tu, dia ada minta input aku pasal newspaper kat Malaysia ni...dia nak buat promosi baru pakej diorang..so alang-alang tu aku tanya la apa promo dia, aku boleh tolong promosikan di sini...walaupun tak ramai pembaca, tapi mana tau, kot-kot ada yang terbuka hati kan nak ke sana bila baca ni...hehehe so untuk makluman, dari 1 Okt - 31 Mac 2014 company ini akan adakan promosi untuk pakej 5 hari, 4 malam untuk Golden Triangle Tour dalam Ringgit Malaysia!dan pada aku, harga dia amatlah berbaloi!dan harus la lagi ramai pergi, akan jadi lagi murahkan...hehehe so promosi ini untuk yang malas nak fikir arrangement di sana la...yang nak redah sendiri tu, belakang cerita la eh...hehehe terbahagi kepada Deluxe dan Regular Package...beza dia dari segi hotel je...so terpulanglah kan pada masing-masing...sesiapa yang berminat dengan pakej ini, boleh contact diorang kat information yang diberikan itu...atau pun leh add diorang di FB Discover Destination....by the way, ni bukan iklan berbayar tau...aku cuma tolong promosi je...sebab dulu aku puas hati dengan servis mereka...hehehe challo betti!
maklumat tambahan: untuk ke Delhi daripada Malaysia, kita boleh menaiki MAS, Air India atau lain-lain flight yang ada direct flight ke Delhi...tapi sebagai alternatif, kita juga boleh menaiki Airasia terus ke Bangalore atau Kolkata atau mana-mana destinasi lain di India yang available la di website Airasia tu..then naik pula domestic flight ke Delhi...domestic flight di India seperti Spicejet, Indigo, Go Air, etc...

6 comments:

  1. Berapa harga pakej tuk 5hari 4 mlm tu..so camna..dpt tak tiket tuk sambut besday next year :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM boleh tengok harga dia pada pamplet yang ada tu...klik utk besarkan gambar...alaaa JM untuk tarikh kami nakpi tu, semuaaaa tiket mahal...myb AA dah tahu awal2 ada cuti tersepit masa tu, so tu mahal tu...frust betullah!huhuhu JM dapat tiket pi mana?

      Delete
    2. Ha'a..JM pun perasan gak..bila cari time cuti tersepit tu mmg mahal..pandai tau AA ni..bila check tiket murah zero fares je perlu ambil cuti 2-3 hari...frust gak..so JM smpat grab 1 tiket Busan..tapi still mahal...nak ber autumn nyer pasal..pejam mata je lah

      Delete
    3. wah bestnya ke Busan JM...hehehe sy pun salah satu plan tu kalo dpt murah, tp mcm mahal plak rasa busan masa sept tu, tu tukar dkt2 je...so kena crik 1 lg laaa utk disember ni JM!hahahaha

      Delete
  2. ai pun tgh ligat duk cari mana satu yg okay...my fren suggest suh ambik masholiday jer...tp cam mahal la pulak...

    errr....secara peribadinya...ok tak agensi ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo secara peribadi, saya rasa ok je...ramai student malaysia di Bangalore buat trip dengan company ni...

      Delete