Wednesday, July 17, 2013

Inspirasi.

wah hari tu ada tgk kat fb sorg travelblogger ni la...rush murad namanya...mmg otai la bab2 berjalan ni kan....selama ni mmg follow la blog n fb dia...gambar dia pun cantik2 la....dah lama mula berjalan dia ni..untungla kan...heehuuuu tp yg nak jadi kan sumber inspirasi ni adalah bila aku tgk gmbar dia bawak parents dia jalan kat london tu..wahhhh terus teruja...wpun aku tak mampu la lagi nak bawak mak abah aku pi smpai ke london kan, tp ianya sedikit sebanyak membuka mata aku la...membuatkan aku mula terfikir...mesti mak abah pun teringin nak berjalan oversea mcm aku kan....dah le abah n mak asyik jd tukang hantar aku ke airport je..bukan aku je, adik pompuan aku pun kaki jalan...hehuuuu nasib baik la abg n adik laki aku tak kaki jalan...kalo tak lg laa pening kepala mak aku...hehehehe so wpun gaji aku tak sebesar mana...keje gomen je, tp aku berangan-angan la pasni nak bawak mak abah aku travel juga...hehehe sebelum ni kalo takat jalan2 dlm negara biasa la kan...tp kalo yg luar negara ni br sekali jela dulu pi Padang, Indonesia...so aku harap aku akan dimurahkan rezeki, utk bawak mak abah utk berjalan ke luar negara..yg dkt2 dulu pun okey....hehehe moga impian dan angan2 aku ni akan tercapai...AMIN...... =D

12 comments:

  1. Rush ni mmg otai2 dah ... didn't get to know him personally mase same2 keje kat kampeni kulit kerang dulu, but since then mmg follow his blog ( matila aku kene cop stalker ) ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo follow jugak eh...hehehe mmg bestkan blog dia...gambar dia cantik2...tmpt2 dia pi pun dah banyak sgt....mmg otaii la sgt kan...hehehe takpe, kalo blogger tu, mmg dah biasa laaa kena stalk kan...hehehe

      Delete
  2. Untungnya orang masih ada ibu bapa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....sebab tu nak berbakti selagi ada peluang...insyaAllah.... =D

      Delete
  3. In Shaa Allah..niat baik tu Alah permudahkan :-)

    ReplyDelete
  4. Wah gigih sungguh pakcik dan makcik tu. Semoga selamat pergi dan selamat kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh janggel ni komen kat post lain kot....btw rasanya mak abah saya ni tak segigih pakcik makcik tu...pheww....

      Delete
  5. Eh betol la kat entry ni hehhe tapi ay merujuk kepada cerita mkcik dan pakcik yang naik 4wd pegi mekah tu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha konpius sbb 2,2 post pun cite psl pakcik makcik kan...hehehe tu pelik jap tu...ok2 paham...

      Delete