Saturday, July 27, 2013

Iftar di Hotel Seri Pacific, KL

yeah harini aku ikut mak n abah pi berbuka puasa di Hotel Seri Pacific, KL...program abah ngan kawan2 dia la...aku ni jd driver, so tumpang makan skali la kan...hehehe so tersampai awal giler okehh sbb abah nak kuar rumah cpt sgt, takut jammed...tp hati aku kuat ckp tak jam lah...so aku bawak slow je dari rumah kul5.30ptg...lebih sket kul6ptg dah smpai...hohoho so terus cari seat kami...nun jauh dalam dewan...dia buka stall mcm2 makanan kat luar dan dalam hotel tu...so lepak je la kan smbil menunggu semua tiba...pastu kul7ptg kami dah sibuk2 amek makanan...banyak nya makanan....tp sorry aku tak snap gmbar makanan pun..malu...hahahaha + aku kelaparan, so b4 makan je amek gmba...tp mmg pilihan makanan sgt byk...aku tgk kat sini mcm famous ngn sup gearbox dia...org amek seketul2 besar tu dlm mangkuk...hehehe pastu ada gak roti canai, pasta, kebab shawarma, mi rebus, bakaran2...nasi dan lauk pauk...kuih-muih, desert...semua pun ada...goreng2....lemang dan sbgnya lah...penat nak taip kat sini...hehehe plg best kul8.30mlm diorg buka durian!perghhh mmg terbaik lah duriannya...hehehehe pastu siap ada magician dtg dr meja ke meja..then org nyanyi2 gak dr meja ke meja...mmg best...Alhamdulillah...selesai....harga buffet ramadhan situ aku tgk kat internet rm98nett per pax...patut laaa makanan byk kan...hehehe n plg penting kambing golek dia terbaik!hehehe ok layan gmbo sebelum makanan dan selepas ada la sekeping...hehehehe

4 comments:

  1. Seronok nyer berbuka dengan makanan malaysia hehehee.. :D

    Selamat Beribadah Di Bulan Ramadhan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...seronoklah di negara sendiri...yg awak tu kat mana dah sekarang...bila nak balik malaysia....hehehe

      Terima kasih....Selamat Beribadah juga...

      Delete
  2. Bestnya dpt iftar kat hotel lagik :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagik?haish ni yg 1st time tahun ni JM...hehehe dah malas dah nak iftar kat hotel...mahal melampau....hehuuuu

      Delete