Friday, April 5, 2013

Nak pergi Junaid kawin kat Kashmir!

aduhai...tetiba meronta2 hati nak pergi junaid kawin...junaid adalah kawan drp negara India yg dikenali masa dlm flight nakpi India dulu...dia org kashmir tp keroje kat mesia ni...dia br ckp dia nak kawin bulan 6 ni...mmg tak sempat la kan..tp dia ckp dah bgtau aku awal, tp aku lupa kot...or mayb sbb aku pikir aku mmg dah ada trip awal bln 5...bln 9 ada trip lagi...sangap laa aku kalo nak pi kashmir lg...huhuhu tp teringin nak pergi...nak tgk wedding org kashmir...boleh tak aku membayangkan mcm citer hindustan?hahahaha kalo tak, leh je aku nyanyi2 sekali mcm dlm citer hindustan kan...hohoho n tetiba sue buka mulut smlm ckp apa kata kita cancel pi indon bulan 5 ni tp kita pi kashmir bulan 6!!wahhh tetiba semangat aku mencari route plg murah nak combine flight sana sini...sbbnya domestic flight di india sgt laaa mahal!huhuhu semua main ribu2 je tau...huhuhu aku mmg dah tahu lama masa pi india dulu lagi...bila buka cerita tiket return+makan+luggage kitorg dr KL to Delhi hanyalah rm300++...semua org yindia terkejut!depa kata domestic lg mahal...huhuhu so pas survey2 dan buat research...actually takde research sgt, sbb aku mmg dah study psl kashmir aritu lagi konon nakpi..siap dah ada itinerary lagi!hehehe so aku just check date flight yg bersesuaian la kali ni...alamak aih...plg murah pun adalah rm1600!dr KL to bangalore naik AA, then naik indigo ke kashmir...or naik AA dr KL to kolkata, then naik indigo ke kashmir...actually aku nampak yg spicejet agak murah tp tarikh kami nakpi tu adalah sold out dah...huhuu so pas diskus n terangkan 'penemuan' aku tu pd sue...so kami berdua terpaksa pasrah dan redha...pi yindon yo lah...pi kashmir next time...maybe masa kenduri cukur jambul anak junaid je la..eh depa ada cukur jambul gak ke...hiksss....

2 comments: