Friday, July 3, 2020

Cadangan New Content

hi korang!hahaha haa sebabkan Covid19 dan PKP ni kan, memang kurang la aku berjalan dan JJCM dalam beberapa bulan ni...so makin kurang dah la content untuk blog ni kan...lagi sikit je lagi lepas ni aku dah nak masuk cerita Maldives dah...trip terakhir aku sebelum PKP hari tu...sobss...aku ada la suarakan kat kawan aku apa aku nak merepek dalam blog ni kalo dah abes semua cerita dah?huhuhu pastu ada kawan aku cadang aku share resepi masak masak aku...almaklum masa PKP hari tu agak sakan gak la aku memasak...hehehe...siap share dengan hashtag #daridapurdj lagi kan...hahaha...so aku dah aim mayb sesekali boleh la aku share semula resepi resepi yang aku cuba sepanjang PKP tu...hehehe...sooo guyysss, selain tu kan, korang ada cadangan tak?apa lagi cerita yang aku leh share dalam blog ni?hahaha...aku kekeringan idea...tapi tak nak stop menulis, sebab aku rasa menulis ni macam terapi untuk aku...hehehe...guysss help me please! thankksssss muahciked!

12 comments:

  1. DJ;

    Sebab DJ dah ada audience dah ... and audience DJ dah macam sebati dengan DJ ... so mereka ingin tahu apa DJ buat, apa DJ fikir dan sebagainya ... so saya cadangkan tulis atau lakarkan apa yg DJ suka dan minat ... tak kira ler pasal masak / resipi ker ... pasal Korea ker ... pasal drama sebabak ker ...

    And jgn lupa register dengan adsense ... sebab dah penat penat menulis, biarlah berbaloi ... since saya dah berkata, jgn lupa juga utk jejalan to my blog and youtube ... kalau dah masuk my youtube tolong SUBSCRIBE, LIKE and SHARE ...

    Hahahhahahaaa .... Saya dah mulakan ... anda bila lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha wow youtuber! 🤣 saya insecure laaa ngan suara jantan saya, so youtube mmg bkn pilihan. Plus klo tanpa suara pun, sy xreti nk edit2 video ni 🤣

      Delete
  2. Saya cadangkan mungkin Dj boleh cerita mengenai pekerjaan Dj dalam bidang food safety/quality. Itu kalau tak confidential. Hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh pnh pikir tp limitasi nya dlm kerja sy ni, sy involve in very technical task so xreti nak general kan or layman kan ayat. Plus limitasi plg besar sbb if someone yg knal sy pegawai kkm n quote my ayat, yg possibility against or ada misunderstanding, bisa mendatangkan kesusahan pd tugasan sy nnti. So i better not to talk about that hahah btw good suggestion. Tqq

      Delete
  3. Hai DJ,
    Memandangkan DJ banyak pengalaman hidup (hahaha), share la sikit do's and dont's yang DJ rasa penting/praktikal. On vacation ke, on working in a team ke..yang related to life ke.

    Atau start cabaran new thing I did this week, or something like it. And share la..hahaha

    Kalau buat curhat pun follower macam saya suka je..huhu..tetiba rasa related la konon nanti.

    And btw, please la share resepi etc or macamana boleh masak banyak2 lauk dalam masa yang singkat. Saya nak masak megi goreng pun kadang rasa cm renyah giler..huhu..thanks and goodluck!

    begitu panjangnya saya menaip..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi byk pnglmn hidup sbb dh tuaaa hahaha thankss byk bg ideaaa...leh dicuba nnti. Cuma xreti sgt nk tulis benda2 serious or nasihat2 ni. Hahaha bab merapu je handal hahaha

      Delete
  4. Dah terlanjur rajin memasak.. saya cadangkan jadi youtuber.. hashtag pun dah cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha as of now yg ambil gambar je en mie, sy takde skill nak edit video bagai...tapi later kalo terajin belajar, mana tau kan leh jd youtuber...hehehe..TQ for the suggestion!

      Delete
  5. DJ...
    Pasal resepi OK..
    Pasal shopping2 pun Ok...
    Apa-apa pun OK sangat...

    ReplyDelete