Monday, December 16, 2019

Waroeng Spesial Sambal SS, TTDI

last weekend on September aritu, adik aku belanja aku tido hotel sempena besday aku...so dapat izin bawa Zara dan Qaiser sekali kali ni...so dah ada budak berdua tu, kami pun layan la pi Kidzania dulu awal pagi tu...seronok la budak berdua tu masuk Kidzania, cumanya ramai orang so semua game pun kena beratur...kalo masa limited, rugi gak la...macam kami kejar nak check in lagi so takleh lama lama...
dari Kidzania, adik aku ajak lunch di Waroeng Spesial Sambal SS di TTDI...layankan je laaa...aku excited gak nak makan sini sebab selain adik aku yang duk cakap sedap gilaaaa...aku pernah makan gak kat Waroeng SS di Yogyakarta dulu...memang sedap gila la kannnn...so dengan high expectation langkah aku masuk sini hari tuuuu...huhuhu...masa sampai ni, ramai gila orang...so kena tunggu kejap baru dapat meja...
menu kat sini standard la macam kedai Indonesia lain, ada pelbagai jenis makan goreng dan bakar...pastu special nya kat sini dia ada banyakkk jenis sambal...so boleh la cuba mana berkenan kat hati...gambar kat bawah ni aku dah malas nak betulkan...hahaha so sila telengkan kepala kalo korang nak baca menu yer!
nak order satu hal, waiter tak datang datang ke kami...panggil beberapa kali baru datang ambil order...dah ambil order, kemain lamaaaaaaaaa tunggu baru sampai makanan...dah tu sampai satu, satu...bila aku cakap sampai satu per satu tu, level dia dah abes makan baru sampai next lauk...aku macam tak berkenan sungguh laaa...siapnya ikan gurame tu hanyir gilaaaa weh!aku suh tukar, lama gila sampai yang baru, but still hanyir gilaaa...what the fish la kan...entah la takde apa yang istimewa pun pada aku...biasa je weh...sambal dia pun biasa...jauhhhh lebih sedap warung yang aku makan di Yogyakarta...huhuhu so aku tak suggest tempat ni, tapi kalo korang nak rasa silakan lah...hehuuuu....baik makan kat Wong Solo je....

5 comments:

  1. Alamak, masa mula-mula baca tu terus set dalam kepala.. heh boleh masuk list.. tapi baca sampai habis.. ok. delete, delete.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe leh je nak cuba. Kot ok plak. Hehehe

      Delete
  2. baru nak try juga tp bila pengalaman DJ dah tak best, terus cancel hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe leh je cuba mana tau tekak kita berbedaaa

      Delete
  3. Perfect work you have done, this web site is really cool with good information. The official Celebrity birthdays Android app features all of today's popular celebrities including actors, singers, and social media stars.

    ReplyDelete