Saturday, February 11, 2017

Bros Cafe, Seremban & Magnum Cafe, IOI City Mall

ada satu masa tu aku kena pergi Port Dickson sebab kena bagi ceramah...pergi plak dengan Irma...haruslah masa balik tu panjang langkah mencari kedai makan best...dah masuk kawasan Seromban ni, haruslah melaporkan diri pada big boss sana kan....terus plan ajak KakNora minum petang di Bros Cafe yang terletak di Seremban 2...
Bros Cafe ni katanya korean cafe...tapi bila tengok menu, aku tak nampak laaaa celah mana yang korean nyaaa...hahahaha tapi kitorang layan jer laaa order coffee, crepe dan juga sandwiches...boleh tahan sedap gak la tapi sorry dah lupa harga...tapi seingat aku macam pricey gak la, standard hipster cafe yang lain laaa...hehehe nak lepak-lepak petang-petang jumpa member boleh la sini....tapi kalo nak makan kenyang, tak sesuai la datang sini....hehehe...
selain dari Bros Cafe, aku juga buat pertama kalinya menjejak Magnum Cafe yang terletak di IOI City Mall...selama ni tengok orang beratur panjang jer, tapi malas aku nak masuk...tapi sekali tu aku masuk gak laaa ngan adik....yang beratur ramai kat luar tu nak beli aiskrim jer....so nak dine in sila la masuk terus ke dalam....
aku tak ingat exactly menu yang aku order ni...tapi something like Magnum dengan Tiramisu....harga pun tak sure berapa, tapi yang pastinya aku rasa tak berbaloi!hahahaha baiklah ko beli sendiri aiskrim ni kat kedai, lepas tu makan dengan kek tiramisu...maybe tak semahal ni...hehehe adik plak layan fish & chips yang ok jer la pada aku...hehehe...

No comments:

Post a Comment