Saturday, September 6, 2014

Bite Patties, Klang

selasa sampai semalam aku kena berkampung kat Klang..,nak kena hadap analisis data kajian...sampai jer hotel aku terus check in bilik dan check in location kat FB....sekali tetiba si Nazla, kenalan travel duk komen cakap hotel aku duk tu sepelaung jerr dari rumah dia...haaa apa lagi, malam kedua kat klang, lepas stress ngadap syntax bagai, aku ajak dia ngeteh...dalam kul10.30 malam baru dapat keluar...sampai jer dia, terus aku masuk kereta dan sembang kencang!macam dah kenal lama sangat kan...macam-macam cerita keluar...dari pasal diri masing-masing sampai ke topik travel la kan yang paling hangat!sampai macam taknak berhenti!hahaha

Nazla ni aku mula kenal masa dia nakpi korea dia duk email aku tanya macam-macam...dia ada blog gak, tapi sunyi sepi je aku nengok...hehehe tapi lepas dia balik korea, dia duk suh aku add FB dia...so sampai la ni laaa berkawan di FB...kira 1st time jumpa la ni...hehehe masa dalam kereta, Nazla tanya aku nak makan roti nan ke burger?so aku pilih burger laaa sebab dengar ada burger kambeng...hehehe terus dia bawak aku entah ke mana...aku bukan pandai pun jalan klang ni...sampai ke gerai burger Bite Patties...gerai ni macam lori la dan dia pasang meja kat tepi kedai...penuh orang...dan kawasan tu dekat ngan makhayam-makhayam menjual diri...cun-cun plak tuh...hahaha nasib masa kami lepak tu takde polis ambush diorang, kalo tak leh merasa tengok makhayam berkeliaran menyelamatkan diri... =D
sampai kat gerai, lepak terus order...tapi sedikit kecewa sebab burger kambeng dah abes...burger ayam pun abesss....makanan favourite aku tuu...ada gak chicken chop...tapi sebab dah niat nak makan burger...aku order gak la burger daging tu...pilih Mr Big Beef...tu katanya yang famous...hehuuu ha kalo nak tau, nazla ni dah macam kaklong kawasan klang okeh...semua orangggg kenal dia dan tegur dia tau!hahaha glemer sangat uolsss...kira aku tumpang glemer dia je laaa...
taklama tunggu, sampai burger kami..hamboi meleleh kooo sos dan cheese burger aku tu...terus nampak sedap!pastu dah ngappp jer, wahhh sedap weii....lembut dan crispy roti dia...daging lembut dan sedap....fuhhh memang sedap lah secukup rasa!aku makan laju je abes kan burger bersaiz besar tu...tapi nazla 'diet' malam tu..makan burger ikan pun tak abes...pasrah je laaa aku...hahahaha 
dah kenyang pun duk layan sembang siap tambah order air!hahaha last sekali dah 12 lebih baru la kami gerak tinggalkan gerai tu...terima kasih banyak-banyak nazla sebab belanja aku...sian ko..dah le kena ambek aku, bawak pi situ...siap belanja plak tu...next time ko datang area sini bagitau laaa...boleh aku bawak makan-makan...hehehe ok jangan serik-serik nak jumpa aku tau... =D

8 comments:

  1. 1.Ohh..itu ke ksiah nyer DJ leh jumpa Naz ni...Hamoii...baru jumpa teeus borak sakan..mmg SERASI nih..kalau JM yg jumpak orang berdua mesti korang bosan sbb JM ni pendiam huhhu
    2.ahahaha..kalau mcm tu JM nk pegi cari Naz jugak lah nk tumpang gelemerrrr
    3.JM paling suka part DJ buat review pasal makan ni mmg meleleh air liur..jahat tau pegi x hajak ehehe..ye lah itu pun DJ kebetulan kat sana kan
    4. Naz tu mkn tak habis..Diet atau malu kat DJ hikss
    5. DJ!! bila kita nk jumpa tapi JM pemalu takut nanti masing2 x der stori nk cakap..JM ni dlm blog mmg bukan main lagi heheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kbtulan nazla komen kt fb.klo x sy pun xtau dia kt situ..hehe burger tu mmg sdp jm, nazla xabes mkn sbb dh mkn kt umh sbnanyer...hehe ok nnti leh la plan lepak2...hehe

      Delete
    2. JM, Naz bukan pemalu. tidak sama sekali hahaha. kan DJ kannnn

      Delete
    3. Haah kitorg xtau malu punya worang..kehkehkeh

      Delete
  2. HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAA sungguh kongajaq entry ni. Ko kata aku diet???!!! Tak ngenangkan dah kenyang makan pizza je tu. Kalau tak memang nasi lemak pun aku bantai sekali. tapi memang serious macam dah lama kenal wei. cakap semua tanak berhenti dah. Insya Allah ada masa jumpa lagi tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku malas la nk mkn ngn org diet ni..tercekik mknn kt tekak aku...hahahaha ok2 next time leh lepak lg...ajak ramai2 sikit...

      Delete
    2. HAHAHAHA diet mmg takde dalam kamus. tp kenyang senak ada lagi ehehehhehe

      Delete