Thursday, February 13, 2014

Shopping Barang Kahwin di Bandung!

yeah gila...memang gila...tak sampai 2 bulan, aku kembali lagi ke Bandung!ini gara-gara ingin menemani cikwan bershopping barang kawin dia la...sape suh kawin mengejut-mengejut!haish...aku ni dah la busy macam-macam agenda..dah rancang ngam-ngam travel plan selang sebulan...tapi disebabkan trip ini, dah jadi setiap bulan pula...hohoo...dan terpaksa la pergiii jugak Bandung walaupun baru je balik dari sana...tapi aku redho dan pasrah...bos pun terpaksa redho dan pasrah dapat anak buah gini...nasib tak jadi tukar bos aritu...tapi, kalo sok-sok aku yang kena tukar, abes laa...hahaha tapi tu pikir kemudian la eh...hehuuu tapi, mak aku plak yang tak bape nak pasrah...punya laaa dia membebel marah aku semalam sebab asyikkkk berjalan jer sekarang ni...huhuhu pasrah je la aku...huhuhu so Bandung, tunggu aku datang ye!kejap lagi je flight aku ke sana bersama-sama cikwan, cikwi dan amirah!yihuuuuu!dengan harapan moga aku ada rezeki nak sampai ke Kawah Putih kali ini...Amin.... =D
Sumber: Google

p/s - kami sekeluarga baru dikejutkan berita yang tok aku disahkan ada kanser tulang...tapi aku tak tahu cerita details lagi...baru je jumpa dia kelmarin sebab dia masuk wad sebab sakit urat belakang....tak sangka plak lepas tu ada result keluar lain...huhuhu moga-moga tok kuat selalu...dan cepat sembuh....tolong doakan ye kawan-kawan...sobsss.....

13 comments:

  1. Eleh korner sana, korner sini...alasan bagai, sebenarnya hati memang nak join CikWan tu shopping kan. Hahaha memang harus kena bebel. Buat penyedap halwa telinga katanye. Xbest ah kalau mak xbebel.

    Semoga Tok ko tabah. Sokongan keluarga sangat penting waktu2 gini kan. Hope korang sekeluarga tabah juga. Insha Allah, cepat sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ha laaa...aku terpaksa...tapi aku redhooo...hahaha

      Aku dah biasa dgr mak aku bebel...kalo tak bebel tak lengkap...hahaha

      Tok aku ok je...tu xsngka tu..tp usia dh dkt 90...mmg xda la nk kemo semua kan...takut xthn...huhu

      Delete
  2. Opsss..ingatkan DJ yang nk pegi beli barang kawin..ni dh jadi seperti Bie...kalau Bie balik 'kg' Korea...kes DJ balik 'kg' Bandung pulak..ehehe..epy holiday DJ...sakan dia tau hiksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh gk tumpang beli JM...persediaan awal!hahaha

      Delete
  3. Letak pic kawah putih tuh..sure kali ni pi tercapai niat ke sana yg sebelum ni tak tercapai tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah smpi dah masa 1st day aritu...Alhamdulillah... :-)

      Delete
  4. ingat...barang2 kahwin anda tadi. semoga tok cepat sembuh..

    ReplyDelete
  5. sorry to hear about tok ye. kena rajin2 layan dia tu.

    ReplyDelete

  6. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.



    ReplyDelete