Thursday, November 17, 2022

Cuti Sekolah: KL Bird Park & Farm Fresh @UPM

fuhhh fuhhhh...tiap sawang kat blog...hahahaa ya ampunnnn lamanya tak berhapdet...sis gini laaa....masa jiwa kacau, memang semua pun malas nak buat kan termasuk update blog...kahkahkah!last update pertengahan bulan Oktober weh...alahai malasnya nak update, tapi post tertunggak makin banyakkk sebab makin rajin menyongket sekarang ni!hahahaha sampai ada yang sound, seronok benar kau sambung belajar asyik merayap je...kuikuikui...tak masalah nya aku stress tau belajar sebab tak bergerak progress aku berapa bulan ni....sebab aku malasss...hahaha aduhai...ok meh sambung sikit la cerita cuti sekolah bila tah hahaha aku lupaa aku bawak anak buah aku pi jalan!memula kami ke Taman Burung KL...best gak tempat ni, besar!dan memenatkan!hahahaha tapi bebudak suka la sebab memang dia lepaskan burung dalam taman dan banyakkk jenis ya...semua kita leh pi dekat...so aku sangat recomend tempat ni kalo korang nak bawa anak-anak....nanti korang alert gak la masa show dia...sebab tempat show dia ke dalam sikit, jenuh gak nak lari hahahaha...
lepas dari Taman Burung, kami ke Serdang plak untuk ke Farm Fresh @UPM...aku dah pergi dua kali sini...saje takde kerja kan...dah la panas hahaha ramai orang plak tu...hahaha so layan la gak bergambar kat tempat ni dan ada a few activities untuk orang tua dan kanak-kanak sesambil pi beli susu!hahaha...dan paling wajib datang sini haruslah naik truck dia tuuu naik bukit...best!hahaha...pun tempat recommended gakkk cuma bertabah la kalo kena beratur panjang...
dah penat tapi taknak balik lagi...so kita pi makan Nando's dan sambung main boling plak di IOI City Mall...malammmm baru Makngah hantar bebudak ni balik rumah...kemain seronok korang yaaa...hahaha Makngah tengah cuti belajar ni boleh la kan...hehehe...ok dah tu je update...takleh bebanyak...amik mood baru ni...hahaha ok bai!

No comments:

Post a Comment