Friday, December 31, 2021

Selamat Tinggal 2021, Selamat Datang 2022

Salam semuaaaa...hari ni merupakan hari terakhir bagi tahun 2021. Alhamdulillah. Dulu rasa tahun 2020 dah habis mencabar dah, tapi rupanya 2021 pun tak kurang mencabarnya...banyak sangat perkara berlaku yang menyentakkan kita semua kan...tapi apa pun, it's just a year guys...insyaAllah ada banyak lagi tahun-tahun mendatang jika umur kita masih ada....insyaAllah...semoga tahun 2022 dab seterusnya akan memberikan sinar baru untuk kita semua...

Aku malas nak buat post recap dah macam dolu-dolu...hahaha tengoklah later kalau rajin...sementara tu aku share gambar pengalaman pertama aku di make up oleh MUA semalam...tak pernah terfikir pun nak buat ni tapi semalam birthday member, so dia request nak hi tea sambil di make up oleh MUA...dia cakap last dia make up pun 10 years ago masa kawin, dan dia juga teringin nak tengok aku make up, almaklum nak tunggu make up kawin tak nampak bayang lagi bilanyaaa...hahahahaha so aku layan je laaa...later aku cerita details pasal tempat hi tea ni ya...banyak post tertunggak ni. Malas betul sekarang...huhuhu...
Selamat tinggal 2021 yang penuh dengan 1001 kenangan pahit manis dan selamat datang 2022...semoga tahun depan akan membawa 1001 rahmat dan berkat buat kita semua...insyaAllah...okay laaa aku nakpi sambung berjimba ni...hahaha bai koranggg...muahciked!

5 comments:

  1. 2 tahun yg mencabar..cantiknya resto, kat Arte Mont Kiara rasanya..hehe..

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru...
    Moga yg lebih baik utk kita semua aamin.

    ReplyDelete