Wednesday, September 12, 2018

Ayam Kampung Velodrome, Mesa Mall, Nilai

birthday celebration dalan keluarga aku untuk bulan Mei tak abes lagi...so masa bulan puasa aritu adalah birthday kakak ipar aku, so abang aku ajak makan di Ayam Kampung Velodrome di Mesa Mall, Bandar Baru Nilai...sebelum ke Mesa Mall ni, aku dengan Mak, Anim dan Shane pergi Alamanda nak beli barang dan beli kek!boleh plak laaa bateri kereta Anim kong!dah lama kami kena melanguk kat Alamanda tu...huhuhu setel tukar bateri, kami beli aiskrim kek di Baskin Robbin dan gerak ke Mesa Mall...
sampai sana nak dekat maghrib dah...abang aku dah siap order semua makanan dah...memang segala macam jenis lauk abang aku order...semua masakan melayu laaa...ada masak lemak siput sedut, ikan bakar, sambal udang, sayur taugeh, gulai lemak nangka, ayam butter, ayam rendang dannnn paling penting kena ada adalah ayam kampung goreng dia laaaa...overall makanan semua sedap!family aku sukaaa...cumanya masa kami makan dah sejuk sebab bulan puasa kan...ada kami tambah ayam kampung goreng tu kemudian, sampai tengah panas-panas memang sedap gilaaaa...hehehe...maaf la gambar banyak gegar, lapar wehhh...hahaha...
so sempat laaa meniup lilin dan makan aiskrim kek...yeay lega aku tak payah makan kek dah...naik muak weh asyik makan kek bulan Mei ni...hehehe dapat gak makan aiskrim...thanks kat Shane sebab belanja kek ni...nyummeh!
ok nahhh aku sempat snap gambar menu kat sini sebelum keluar...hehehe...memang banyak gilaaaa makanan yang disediakan kat sini...pilih je la nak makan ayam ke, daging ke, ikan ke...semua pun ada...ada dalam bentuk ala carte dan juga set...pendek kata, semualah adaaa....

No comments:

Post a Comment